جزئیات جدید از تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی به پیمانی یا رسمی/ دولت اعتقادی ‌برای ‌تبدیل وضعیت ندارد

شهر بیست/ معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در ارتباط با تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی به پیمانی یا رسمی گفت: ما هیچ‌گونه اختیار و حکم قانونی برای تبدیل وضع این نوع از کارمندان نداریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات جدید از تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی به پیمانی یا رسمی/ دولت اعتقادی ‌برای ‌تبدیل وضعیت ندارد
شناسه : 16225 | انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، سید‌صدرالدین صدری نوش‌آبادی در جلسه کارگروه توسعه راهبردی مدیریت که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، در ارتباط با تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی به پیمانی یا رسمی، گفت: ما هیچ‌گونه اختیار و حکم قانونی برای تبدیل وضع این نوع از کارمندان نداریم.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: علاوه براین که قانون به ما اجازه نمی‌دهد برای این افراد کاری انجام دهیم، اعتقادی هم برای این تبدیل وضعیت نداریم.

به گفته نوش‌آبادی اکثر این افراد با توصیه وارد دستگاه‌ها اجرایی شده‌اند، حتی بعضی از این کارمندان شناسه هم نداشتند، به خزانه اعلام کردیم که پرداخت‌های این افراد را به شناسه موکول نکنید.

نوش‌آبادی در ادامه به حوزه استخدام اشاره‌ای کرد و گفت: سازمان امور استخدامی کشور سهمیه‌های استخدامی را بدون اسم به استان‌ها می‌دهد، این دستگاه‌ها هستند که باید خودشان مطالبه کرده و سهمیه لازم را دریافت کنند.

وی مطرح کرد: در آخرین آزمون استخدامی که یک ماه پیش برگزار شد، سهم استان قم ۳۵۵ نفر بوده که ۲۶۵ تن مربوط به آموزش‌وپرورش و ۵۳ تن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی بوده‌اند.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: در آزمون ششم کل آزمون بیش از هزار نفر بوده که سهم استان قم ۴۴ نفر و در آزمون پنجم ۴۸۸ نفر سهمیه این استان بوده است.

نوش‌آبادی خاطرنشان کرد: مجموعاً از آزمون پنجم تا هفتم ۸۸۷ نفر سهم استان قم بوده است اگر سهم استان قم کم بوده دلیلش این است که مدیر دستگاه باید رایزنی‌های خود را داشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: در حال حاضر تعداد کارمندان دولت در استان قم ۲۹ هزار و ۱۰۱ نفر است که در حقیقت ۱٫۲۸ درصد از کل جمعیت کارمندی را شامل می‌شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.