برگزیدگان مسابقه عکاسی «پاییز برگریز» تجلیل شدند

شهر بیست/ مراسم اهدای جوایز نخستین مسابقه عکاسی «پاییز برگریز» برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزیدگان مسابقه عکاسی «پاییز برگریز» تجلیل شدند
شناسه : 1618 | انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، مراسم اهدای جوایز نخستین مسابقه عکاسی «پاییز برگریز» با حضور پیام جوادیان مدیرعامل این سازمان، ابراهیم سلیمانی، رئیس انجمن عکاسان قم و داوران جشنواره و عکاسان حائز رتبه جشنواره برگزار شد.

در این مراسم، جوادیان مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با ابراز خرسندی از مشارکت مردم در نخستین دوره مسابقات شهروندی عکاسی «پاییز برگ‌ریز»، اظهار کرد: شرکت ٢۵٠ نفر از شهروندان و ارسال بیش از ١۶٠٠ اثر در مسابقه عکاسی در نخستین دوره این مسابقات نشان‌دهنده اشتیاق شهروندان در مشارکت‌های اجتماعی دارد.

وی، برگزاری مسابقاتی از جمله مسابقه عکاسی را در فرهنگ‌ سازی برای حفظ  طبیعت مؤثر دانست و افزود: یکی از رسالت‌هایی که سازمان پارک‌ها و فضای سبز در کنار ایجاد فضای سبز مطلوب شهری برای خود در نظر گرفته برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای ایجاد اشتیاق شهروندان در اداره شهر است.

همچنین ابراهیم سلیمانی رئیس انجمن عکاسان قم نیز با اشاره به اهمیت اقدام سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اظهار داشت: برگزاری چنین مسابقه‌ای برای فرهنگ‌سازی در حوزه حفظ و نگهداری فضای سبز ضرورتی است که هم سازمان با برگزاری این مسابقه و هم مردم و هنرمندان با مشارکت در مسابقه، آن را به‌روشنی بیان کردند.

وی افزود: عکاسی در دنیای امروز به‌عنوان رسانه حرف اول را میزند و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری با برگزاری این مسابقه انتخاب درستی در آشتی مردم با سازمان و جلب مشارکت‌های مردمی داشته است.

رئیس انجمن عکاسان قم تصریح کرد: به نمایش گذاشتن زیبایی‌هایی که در شهر کمتر دیده‌شده و یا مورد بی‌توجهی شهروندان قرار می‌گیرد یکی از دستاوردهای مهمی است که می‌تواند برگزاری چنین مسابقاتی به همراه داشته و توجه مردم را که تنها به نقاط خاصی از کشور معطوف شده است، جلب کند.

در ادامه این مراسم از ٧ برگزیده این مسابقه تجلیل و قدردانی شد.

خاطرنشان می شود حسن هاشم پور، بهمن عزیزی و سارا بهمنی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

 

نوشته های مشابه
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
میزبانی ۷ بوستان از مسافران نوروزی در قم
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.