نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم، از تلاش برای استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان و ثبت در تقویم سینمایی کشور خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 16149 | انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی امروز در نشست خبری «نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری» که در پارک علم و فناوری قم برگزار شد، با اشاره به تلاش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی در قم، اظهار کرد: در سال جاری تاکنون جشنواره‌های نماز و نیایش به روایت دوربین، فیلم‌های کودک و نوجوان، فیلم کوتاه تهران و سینما حقیقت در استان قم برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه پایانی سال جاری نیز سه جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری، فیلم فجر و هشت نوشت در استان قم برگزار می‌شود.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری، گفت: این جشنواره به ابتکار شرکت رهروان رواق کریمه با هدف ترویج اقتصاد مقاومتی و رونق تولید از قاب سینما و رسانه شکل گرفته است.

رضوانی بر لزوم نگاه کاربردی به حوزه فیلم و سینما تأکید کرد و افزود: یکی از رویکردهای خوب این جشنواره استفاده از ظرفیت سینما و رسانه در معرفی دستاوردهای حوزه فناوری است.

وی افزود: این جشنواره ضمن معرفی خدمات حوزه فناوری، نگاه فعالان سینمایی و هنری قم را نیز به دستاوردهای این حوزه معطوف کرده است.      

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: امیدواریم دبیرخانه دائمی این جشنواره در قم استان شکل بگیرد و برگزاری این رویداد در تقویم سینمایی کشور ثبت شود.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.