نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم، از تلاش برای استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان و ثبت در تقویم سینمایی کشور خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین جشنواره فیلم کوتاه «نوآوری و فناوری» در قم برگزار می‌شود
شناسه : 16149 | انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی امروز در نشست خبری «نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه نوآوری و فناوری» که در پارک علم و فناوری قم برگزار شد، با اشاره به تلاش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی در قم، اظهار کرد: در سال جاری تاکنون جشنواره‌های نماز و نیایش به روایت دوربین، فیلم‌های کودک و نوجوان، فیلم کوتاه تهران و سینما حقیقت در استان قم برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه پایانی سال جاری نیز سه جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری، فیلم فجر و هشت نوشت در استان قم برگزار می‌شود.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه نوآوری و فناوری، گفت: این جشنواره به ابتکار شرکت رهروان رواق کریمه با هدف ترویج اقتصاد مقاومتی و رونق تولید از قاب سینما و رسانه شکل گرفته است.

رضوانی بر لزوم نگاه کاربردی به حوزه فیلم و سینما تأکید کرد و افزود: یکی از رویکردهای خوب این جشنواره استفاده از ظرفیت سینما و رسانه در معرفی دستاوردهای حوزه فناوری است.

وی افزود: این جشنواره ضمن معرفی خدمات حوزه فناوری، نگاه فعالان سینمایی و هنری قم را نیز به دستاوردهای این حوزه معطوف کرده است.      

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: امیدواریم دبیرخانه دائمی این جشنواره در قم استان شکل بگیرد و برگزاری این رویداد در تقویم سینمایی کشور ثبت شود.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.