اجرای طرح تحیت در راستای تکریم از پیشکسوتان قرآنی قم/ شهیدی و پرهیزکار تجلیل شدند

شهر بیست/ جمعی از مدیران نهادهای قرآنی و اساتید کشوری با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) در قالب طرح «تحیت» در منزل چهار تن از اساتید پیشکسوت قرآنی قم حضور یافتند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح تحیت در راستای تکریم از پیشکسوتان قرآنی قم/ شهیدی و پرهیزکار تجلیل شدند
شناسه : 16140 | انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، جمعی از مدیران نهادهای قرآنی و اساتید کشوری با همکاری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) و در قالب طرح «تحیت» در منزل چهار تن از اساتید پیشکسوت قرآنی قم حضور یافتند.

در این طرح، این گروه قرآنی ضمن حضور در منازل اساتید فقید مرحوم ابوالفضل علامی و مرحوم عباس رنجبر با خانواده‌های آنها گفت و گو و خاطرات و فعالیت‌های ارزشمند این اساتید را با تقدیم هدایایی گرامی داشتند.

در ادامه، افراد در منزل حجت‌الاسلام محمدرضا شهیدی‌پور پیشکسوت و داور مسابقات بین‌المللی و شهریار پرهیزکار حافظ کل، قاری و داور مسابقات بین‌المللی حضور یافته و از مقام این اساتید تکریم کردند.

در این دیدارهای صمیمی محمدعلی خواجه‌پیری پیشکسوت و مدیر فعال قرآنی کشور و دبیر کارگروه قرآن و عترت بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا(عج)، حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌های امور قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محسن موسوی‌بلده استاد پیشکسوت و داور بین‌المللی قرآن کریم، محمدرضا پرمعین استاد و مدیر انجمن خادمان قرآنی، محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورای عالی قرآن کریم، سید محمدجواد شوشتری مدیرعامل خبرگزاری قرآنی ایکنا و مدیر امور قرآنی جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام رضایی مدیر طرح و برنامه‌ریزی شبکه قرآن و معارف سیما و آقای ابوالقاسم رئیسی مدیرکل روابط عمومی جهاد دانشگاهی حضور داشتند.

همچنبین تعدادی از اساتید شهر قم از جمله محمدعلی دهدشتی و حیدر کسمایی و حجت‌الاسلام غفاری رئیس مرکز قرآن و حدیث آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها این گروه را همراهی می‌کردند.

این گروه قرآنی ضمن تشرف به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و اقامه نماز ظهر و عصر در این مکان نورانی، میهمان سفره کرامت حضرت معصومه سلام‌لله علیها شدند و در ادامه طی جلسه‌ای در محل مرکز قرآن و حدیث با فعالیت‌های این مرکز آشنا شده و آمادگی خود را جهت همکاری و هم افزایی با این مرکز در راستای ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی و استفاده از ظرفیت های این مرکز در سطح استان و کشور را اعلام داشتند.

گفتنی است، طرح تحیت با همکاری خبرگزاری ایکنا، شورای عالی قرآن و دیگر دستگاه های قرآنی کشور و با هدف تکریم و تجلیل از اساتید و پیشکسوتان قرآنی کشور اجرا می‌شود که در این طرح به فراخور زمان، جمعی از مدیران نهادهای قرآنی و همچنین اساتید با حضور در منزل یکی از پیشکسوتان نسبت به مقام آن معلم قرآن ادای احترام می‌کنند.

در پایان از مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) به جهت مشارکت و همکاری در اجرای بهتر طرح تحیت، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.