زنگ هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری قم به صدا درآمد

شهر بیست/ هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با رقابت ۱۱ گروه نمایشی آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زنگ هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری قم به صدا درآمد
شناسه : 16038 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط‌ عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، حسن ندافی با اعلام خبر برگزاری هجدهمین جشنواره‌ هنرهای نمایشی در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذر، گفت: در این دوره از جشنواره ۱۱ گروه نمایشی با اعلام مسئولان مراکز قم، پا به عرصه رقابت گذاشتند که در دو روز در سالن‌های همایش و پلاتوی مجتمع فرهنگی‌هنری کانون استان به اجرای نمایش می‌پردازند.

وی با توجه به شیوه‌نامه‌ی ارسالی از سوی معاونت فرهنگی کانون گفت: از همان‌زمان که این رویداد هنری با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» به استان‌ها ارسال شد، سعی کردیم نمایش‌های مراکز به این شعار در نگارش، بازنویسی یا انتخاب نمایش‌نامه‌ها دقت کنند.

نمایش‌های «نوناک» به کارگردانی پریسا بهمنی، «زبان لوله‌ای» به کارگردانی فهیمه مرزبان، «خورشید خانم کجایی؟» به کارگردانی سعیده اسکندری، «آبی‌تر از دریا» به کارگردانی الهام خلیلی، «خروس زری» به کارگردانی اکرم مهدی‌زاده، «شپل» به کارگردانی نگار فراهانی، «یک روز دریایی» به کارگردانی مهین گیمدی، «کش‌پری» به کارگردانی ایمانه خلیلی، «قول میدم بزرگ نشم» به کارگردانی فائزه مرزبان، «کابوس خنده» به کارگردانی خدیجه سلیمی و «جلسه‌ای در جاکفشی» به کارگردانی مریم کریمی از مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان به روی صحنه می‌روند.

گفتنی‌است چندی‌ پیش با حکم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قم، حسین فدایی‌حسین، علی بیطرفان و علی فرحناک به عنوان هیئت داوران جشنواره استانی هنرهای نمایشی انتخاب شدند.

لازم به ذکر است که مراسم اختتامیه‌ و تجلیل از برگزیده‌های هجدهمین جشنواره استانی هنرهای نمایشی در قم، روز جمعه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور چهره‌های هنری و کمدی محبوب رسانه ملی در محل مجتمع کانون قم برگزار خواهد شد.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.​​​​​​

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.