ماجرای تحویل کیف پول میلیونی توسط راننده امانت‌دار قمی

شهر بیست/ راننده امانتدار قمی كيف حاوی مبلغ ۲۲۰ ميليون تومان چک تضمینی امضا شده به‌ همراه مدارک ارزشمند ديگری را كه در تاكسی خود پيدا كرده بود، به صاحبش تحويل داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ماجرای تحویل کیف پول میلیونی توسط راننده امانت‌دار قمی
شناسه : 16014 | انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: راننده امانتدار قمی کیف حاوی مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان چک تضمینی امضا شده به‌ همراه مدارک ارزشمند دیگری که در تاکسی خود پیدا کرده بود را به صاحبش تحویل داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: این راننده تاکسی که محسن مولایی نام دارد هنگامی که مشغول خدمت رسانی با تاکسی خود بود متوجه شد که کیفی مربوط به یکی از مسافران در روی صندلی جا مانده است.

عزتی اظهار داشت: وی وقتی کیف را باز کرد متوجه شد که داخل آن مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان چک تضمینی قابل وصول و اسناد مدارک ثبتی است.

وی ادامه داد: این راننده وظیفه شناس بلافاصله آن را به سازمان تاکسیرانی قم آورد و با کمک پرسنل سازمان تاکسیرانی قم توانست صاحب کیف را شناسایی کند و محتوای کیف را به وی تحویل دهد.

وی بیان داشت: درستکاری و امانتداری کسانی که با وجود دست‌های خالی و مشکلات نگهداری دو فرزند بیمار، باز هم حاضر نیستند وجدان خود را زیر پا بگذارند و از اندوخته یا سرمایه دیگران برای خود استفاده کنند، بسیار لذت بخش و باعث خرسندی است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در پایان خاطرنشان کرد: تمامی شهروندانی که اشیا و مدارک و … را در تاکسی جا می‌گذارند، می توانند با شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ و یا پیامک ۳۰۰۰۵۱۳۳ پیگیری کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.