رمز عبور کارت‌های بانکی را به‌صورت دوره‌ای تغییر دهید

شهر بیست/ رئیس پلیس فتا قم گفت: رمز عبور کارت‌های بانکی را به‌صورت دوره‌ای تغییر دهید و حتماً برای کارتی که با آن خرید اینترنتی انجام می‌دهید، رمز دوم یکبار مصرف یا پویا (OTP) را فعال کنید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رمز عبور کارت‌های بانکی را به‌صورت دوره‌ای تغییر دهید
شناسه : 15957 | انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی موالی اظهار کرد: یک یا چند کارت بانکی خود را به عنوان کارت امن قرار دهید، هرگز آن ها را به درگاه‌های اینترنتی و حتی درگاه‌های فروشگاه متصل نکرده و رمز دوم آن‌را نیز فعال نکنید و موجودی اصلی حساب خود را در حساب متصل به این کارت قرار دهید.

وی ادامه داد: حتی‌المقدور یک کارت بانکی مجزای دیگر نیز برای خرید روزانه و استفاده از پوزهای فروشگاهی و خریدهای اینترنتی با استفاده از رمز دوم اختصاص دهید و در هنگام خریدهای اینترنتی، از معتبر بودن فروشگاه و درگاه بانکی اطمینان حاصل کنید و هنگام استفاده از پوزهای فروشگاهی، رمز عبور را شخصاً وارد نمایید.

رئیس پلیس فتا استان قم بیان کرد: به میزان نیاز و ضرورت از کارت های اصلی یا همان کارت های امن، مبلغ مورد نظر را از طریق عابربانک و خود پرداز بانک‌ها به کارت‌ روزانه یا اینترنتی خود انتقال دهید.

سرهنگ موالی اظهار داشت: رمز عبور کارت‌های بانکی به ویژه کارت اصلی خود را در دسترس سایر افراد حتی فرزندان خود به علت عدم آگاهی مکفی آنان به موارد ایمنی قرار ندهید.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: رمز عبور کارت‌های بانکی را به‌صورت دوره‌ای تغییر دهید و حتماً برای کارتی که با آن خرید اینترنتی انجام می‌دهید، رمز دوم یکبار مصرف یا پویا (OTP) را فعال کنید، قابلیت اعلام پیامکی تراکنش‌های بانکی کارت‌های حساب خود را فعال و نرم‌افزارهای بانکی همراه بانک خود را ترجیحاً از خود بانک مربوطه و یا سایت اصلی آن بانک دانلود و برروی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.