خرید و فروش مواد مخدر در برخی عطاری‌های قم

شهر بیست/ فرماندار قم با بیان اینکه برخی عطاری‌های متخلف اقدام به فروش مواد مخدر در قالب دارو می‌کنند، تصریح کرد: این عطاری‌ها با خیانت و جنایت، جوانان را نابود کرده و بعضا با رشوه دادن به کارشناسان دستگاه‌های ناظر، درآمد هنگفتی به جیب می‌زنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خرید و فروش مواد مخدر در برخی عطاری‌های قم
شناسه : 15878 | انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، مرتضی حیدری روز شنبه در نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم، با بیان این‌که قشرهای مختلفی در جامعه درگیر معضل اعتیاد هستند، گفت: خوشبختانه اعتیاد در این استان روند نزولی پیدا کرده‌است و باید این روند ادامه یابد. 

افزود: انواع داروهای صنعتی در حال نابود کردن زندگی جوانان و به هم زدن امنیت و آرامش جامعه و خانواده است و هیچ فردی از اعتیاد و مواد مخدر مصونیت ندارد.

فرماندار قم در ادامه بیان کرد: ۲۹۳ عطاری در شهر قم فعال است که ۱۸۱ واحد پروانه دار، ۷۸ واحد در حال اخذ پروانه و ۳۴ واحد فاقد پروانه است.

وی با اشاره به این‌که برخی عطاری‌های متخلف اقدام به فروش مواد مخدر در قالب دارو می‌کنند، تصریح کرد: این عطاری‌ها با خیانت و جنایت، جوانان را نابود کرده و بعضا با رشوه دادن به کارشناسان دستگاه‌های ناظر، درآمد هنگفتی به جیب می‌زنند.

فرماندار قم تاکید کرد: باید برخورد انتظامی و قضایی با عطاری‌های متخلف انجام شود و در این راستا هیچ چشم‌پوشی قابل‌قبول نیست.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.