شیمیدُر قم به یک امتیازی صدر جدول رسید

شهر بیست/ نهمین پیروزی تیم بسکتبال شیمیدُر قم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور این تیم را به یک امتیازی صدر جدول رده‌بندی رساند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شیمیدُر قم به یک امتیازی صدر جدول رسید
شناسه : 15873 | انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، دوازدهمین هفته پیکارهای مرحله مقدماتی فصل ۹۹ – ۱۳۹۸ لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در شرایطی به انجام رسید که تیم بسکتبال شیمیدُر قم نهمین پیروزی خود را در مصاف با نماینده پرقدرت آبادان به دست آورد تا در ادامه روند صعودی خود یک پله دیگر در جدول رده‌بندی بالاتر برود و به یک امتیازی صدرنشین برسد.

بسکتبال‌های شیمیدُر قم که تا قبل از مسابقه دوازدهم این فصل هشت برد و سه شکست در کارنامه داشتند، در دوازدهمین بازی این فصل خود که یک دیدار فوق‌العاده حساس با تیم رده چهارم جدول یعنی پالایش نفت آبادان یکی از فینالیست‌های دوره قبل لیگ برتر بود با اختلاف ۶ گل به برتری رسیدند.

شیمیدُر قم در این دیدار سراسر هیجان و پرتنش نیمه نخست را با تساوی ۳۱ بر ۳۱ به پایان رساند اما از شروع کوارتر سوم سوار بر بازی بود و سرانجام با نتیجه ۷۲ بر ۶۶ تیم پالایش نفت آبادان را از پیش‌رو برداشت، تیمی که در دوره قبل لیگ برتر با شکست دادن شهرداری گرگان عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

بسکتبالیست‌های تیم شیمیدُر قم تا پایان نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران یک بازی دیگر انجام می‌دهند، مسابقه‌ای که باید در هفته سیزدهم در تهران با تیم اکسون انجام دهند و سپس از پنجم دی‌ماه وارد دور برگشت می‌شوند و گام نخست را در میهمانی تیم شورا و شهرداری قزوین برمی‌دارند.

در حال حاضر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با کسب ۲۲ امتیاز از ۱۲ بازی صدرنشین لیگ برتر بسکتبال ایران است، شهرداری گرگان با ۲۱ امتیاز از ۱۱ بازی و تفاضل گل ۲۰۷ در مکان دوم است و تیم شیمیدُر قم با کسب ۲۱ امتیاز از ۱۲ بازی و تفاضل گل ۱۱۱ رتبه سوم را در اختیار دارد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.