استقبال مردم قم از ناوگان اتوبوسرانی پس از افزایش قیمت بنزین

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به افزایش نرخ بنزین در کشور از افزایش استقبال مردم از ناوگان اتوبوسرانی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
استقبال مردم قم از ناوگان اتوبوسرانی پس از افزایش قیمت بنزین
شناسه : 15864 | انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، امیر یزدی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مدیران عامل سازمان های تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم به ارائه گزارشی از خدمات انجام شده در یک سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه سازمان اتوبوسرانی ارائه خدمات به شهروندان با بالاترین استانداردهای موجود در کشور است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ساماندهی خطوط اتوبوسرانی را در سال جاری مورد توجه قرار داد و افزود: یکی از پروژه‌های مهم اجرا شده در سازمان تغییر خطوط اتوبوسرانی از قطری به شعاعی بوده تا شهروندان در کمترین زمان به مقصد خود برسند.

یزدی، دومین تغییر در ناوگان اتوبوسرانی را تغییر مبنای حرکت اتوبوس‌ها اعلام کرد و گفت: تغییر مبنای حرکت اتوبوس از مسافر مبنا به پیمایش مبنا یکی از عوامل کم شدن زمان سفر بوده و در حال حاضر بر اساس این طرح سر فاصله‌های رسیدن هر اتوبوس به ایستگاه ۵ دقیقه است.

وی، بخش نخست آغاز طرح بازنگری اتوبوس‌ها را در مهرماه اعلام و تصریح کرد: بخش نخست این طرح از مهرماه با ۱۱۶ اتوبوس جدید که به ناوگان اتوبوسرانی وارد شده، آغاز شده و بر اساس خطوط شعاعی در حال خدمات‌رسانی هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به افزایش نرخ بنزین در کشور از افزایش استقبال مردم از ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: بر اساس آماری که از تحلیل کارت‌پول‌ها به‌دست‌آمده، استفاده مردم از ناوگان اتوبوسرانی تا ۱۸ درصد در بعضی از روزها افزایش داشته است.

وی از واگذاری مسئولیت ارائه کارت‌ پول به سازمان اتوبوسرانی خبر داد و بیان کرد: از هفته گذشته مسئولیت چاپ و توزیع کارت‌پول‌ها به سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم واگذار شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: توزیع کارت‌ پول‌ها در دکه‌ها از دیروز آغاز شده و شهروندان می‌توانند با تهیه این کارت‌پول‌ها به ازای هر خط ۵۲۰ تومان پرداخت کنند در حالی که کرایه نقدی در هر خط ۸۵۰ تومان است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.