پارکینگ موتورسیکلت پیرامون پیاده راه انقلاب قم احداث می‌شود

شهر بیست/ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از احداث پارکینگ موتورسیکلت و تأمین ماشین‌های برقی برای پیاده راه انقلاب خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پارکینگ موتورسیکلت پیرامون پیاده راه انقلاب قم احداث می‌شود
شناسه : 15792 | انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، محسن بهشتی ظهر امروز در بازدید از خیابان انقلاب که با حضور بهرام سرمست استاندار قم، سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیران استانی برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح اجرای پیاده راه خیابان انقلاب در کمیته شورای ترافیک استان شهریورماه تصویب‌شده است.

وی با اشاره به مسائل پیرامون این مصوبه افزود: مسئله موردتوجه در کمیته ترافیک استان جانمایی پارکینگ برای موتورسیکلت و تأمین ماشین‌های برقی برای تردد افراد مسن به حرم حضرت معصومه(س) بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم، علت مخالفت کمیته ترافیک استان با اجرای پیاده راه خیابان انقلاب را تشریح کرد و گفت: با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که در خیابان ارم انجام شد، قرار شده شورای اسلامی شهر قم برای خرید ۱۵ دستگاه ماشین برقی اعتبارات لازم را تأمین  کرده و جانمایی پارکینگ نیز توسط شهرداری انجام‌شده است.

وی، خطوط حمل‌ونقل با ماشین‌های برقی را از سه‌راه بازار و خیابان انقلاب تا حرم مطهر اعلام و خاطرنشان کرد: فازهای بعدی اجرای پیاده راه خیابان‌های اطراف حرم به‌زودی در کمیته ترافیک استان بررسی می‌شود.

بهشتی ادامه داد: طرح  پیاده راه انقلاب شامل کف سازی و بدنه سازی بوده و باید عناصر ظاهری خیابان نیز مانند تابلوها و نماها اصلاح شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.