پروژه پیاده راه انقلاب قم در ۶ ماه به بهره‌داری می‌رسد

شهر بیست/ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای عملیات عمرانی پروژه پیاده راه انقلاب در مدت شش ماه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پروژه پیاده راه انقلاب قم در ۶ ماه به بهره‌داری می‌رسد
شناسه : 15785 | انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، عباس ذاکریان ظهر امروز در بازدید از پروژه پیاده راه خیابان انقلاب که با حضور بهرام سرمست استاندار قم، سید مرتضی سقاییان نژاد شهردار قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم و مدیران استانی برگزار شد، در گفت و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: پروژه خیابان انقلاب یکی از طرح‌های ساماندهی خیابان‌های اطراف حرم بوده که باید اجرا شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، اجرای پروژه آرام‌سازی خیابان ارم و انقلاب را برای افزایش ضریب ایمنی عابران پیاده دانست و تصریح کرد: با توجه به ثبت بالای تردد عابران پیاده در خیابان‌های اطراف حرم و لزوم افزایش ایمنی عابران طرح آرام‌سازی در چند فاز در این هسته اجرایی می‌شود.

وی مدت اجرای پروژه خیابان انقلاب را ۶ماه اعلام کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود این پروژه تا شب عید به بهره‌برداری برسد اما به علت مشکلات ایجادشده پروژه با تأخیر اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

ذاکریان فازهای بعدی این پروژه را از خیابان ارم تا چهارراه شهدا و سپس خیابان بهار عنوان و خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات عمرانی خیابان انقلاب، رینگ حمل‌ونقلی ویژه‌ای نیز برای افراد کم‌توان و دسترسی آسان به حرم مطهر حضرت معصومه (س) راه‌اندازی می‌شود.

وی، هزینه بالای سرمایه‌گذاری برای خرید ماشین‌های برقی برای بخش خصوصی را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: به علت هزینه بالای سرمایه‌گذاری و نرخ پایین کرایه ۵۰۰ تومانی و درنتیجه عدم استقبال بخش خصوصی، شهرداری بخش سرمایه‌گذاری را حذف کرده و ماشین خریداری می‌کند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، از واگذاری بهره‌برداری از ماشین‌های برقی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: در فاز نخست و تا پایان سال ۵ دستگاه ماشین خریداری‌شده و در سال آینده و با بهره‌برداری از خیابان انقلاب و اصلاحیه بودجه ۵ دستگاه ماشین برقی دیگر نیز خریداری و در این خط قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.