داروی بیش از ۴ هزار بیمار صعب العلاج در قم تأمین شد

شهر بیست/ معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: داروهای اساسی بیش از چهار هزار بیمار صعب العلاج در قم تأمین شده و خدمات حمایتی معیشتی نیز ارائه شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
داروی بیش از ۴ هزار بیمار صعب العلاج در قم تأمین شد
شناسه : 15780 | انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، امیرحسین علیمردانی اظهار داشت: مجمع خیرین هلال احمر برای شناسایی، هدایت و جذب خیرین استان قم به منظور کمک به جمعیت هلال احمر و حمایت از نیازمندان ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی و اجرای بهینه طرح‌ها و پروژه‌های داوطلبی اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای ۱۶ پروژه توسط مجمع خیرین هلال احمر افزود: این مجمع به انجام اقداماتی از جمله جذب کمک‌های نقدی و غیرنقدی در اجرای پروژه‌های عام المنفعه جمعیت به ویژه طرح همای رحمت، فرشتگان رحمت، ارمغان مهر، قربانی و غیره پرداخته است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: اقدامات لازم جهت تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند به تعداد ۳۳۶ جهیزیه به ارزش ۱۰ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال توسط مجمع انجام شده  است.

وی با اشاره به استفاده بیش از ۲۰ هزار نفر از تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر در قم افزود: کمک به تهیه تجهیزات پزشکی امانی و ارائه خدمت به مراجعین با ۴۷۰ وسیله از جمله ویلچر، عصا، تخت بیمارستانی، واکر، کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز و غیره یکی از اقدامات مجمع است.

علیمردانی بیان کرد: برای بیش از چهار هزار بیمار صعب العلاج در قم داروهای اساسی تأمین شده و خدمات حمایتی معیشتی نیز ارائه شده است.

وی گفت: با کمک خیرین به ساخت پایگاه امدادی در محور اتوبان قم – تهران، ساخت پایگاه امدادی در محور قم – گرمسار و ساخت ساختمان درمانی، آموزشی، فرهنگی و امدادی در بلوار شهید ستاری نیروگاه اقدام شده است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.