«قاری قرآن» مدیرکل شد

شهر بیست/ علیرضا قاری قرآن معاون سابق فنی و عمرانی شهرداری قم، سرانجام پس از تأیید و تکذیب‌های فراوان به دیار نصف جهان بازگشت و با حکم وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«قاری قرآن» مدیرکل شد
شناسه : 15769 | انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، علیرضا قاری قرآن که در مرداد ۹۴ بر صندلی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قم تکیه زد، سرانجام امروز پس از تأیید و تکذیب‌های فراوان به دیار نصف جهان بازگشت و با حکم وزیر راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان شد.

او از چهره‌های شاخص مدیریت شهری محسوب می‌شد و تقاطع‌های غیر همسطح ۱۵ خرداد، شهید کریمی، مدافعان حرم و بلوار آیت‌الله بروجردی در دوره معاونت او در شهرداری قم به بهره‌برداری رسید.   

در حالی که در اوایل تابستان، زمزمه‌های جدی انتقال قاری قرآن به وزارت راه و شهرسازی به گوش می‌رسید، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در نشست خبری ۱۰ تیرماه خود با اصحاب رسانه، این انتقال را کذب خواند و گفت: قاری‌قرآن به‌عنوان یکی از معاونان موفق شهرداری کار خود را در این مجموعه دنبال خواهد کرد. وزیر راه و شهرسازی تقاضامند حضور این شخصیت در مجموعه وزارتخانه خود بود اما با توجه به اهمیت کار معاونت عمرانی شهرداری با این درخواست موافقت نشد.

علیرضا قاری قرآن امروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه در مراسم معارفه خود به پروژه قطار سریع‌السیر تهران قم اصفهان اشاره کرد و گفت: قطار سریع‌السیر اصفهان – قم یکی از پروژه‌های مهم و اساسی نظام خواهد بود و در محور توسعه یافتگی کشور، توسعه زیرساخت‌های ریلی نقش اساسی دارد.

وی ادامه داد: قطارهای سریع‌السیر در دنیا به سرعت درحال پیشرفت هستند که البته این پروژه چون پروژه جدیدی است و در کشور پیش از آن اجرا نشده، مشکلاتی دارد ولی معتقدم اگر بخش اصفهان به سمت قم را بتوانیم زیرمجموعه وزارت خانه بیاوریم و اختیاراتی از وزارتخانه بگیریم، می‌توانیم در آینده نزدیک به عنوان یک پروژه ملی در این بخش که پیشرفت خوبی داشته، شاهد افتتاح بخش‌هایی از آن باشیم.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.