بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ قم افتتاح شد

شهر بیست/ بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ قم با حضور معاون وزیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم افتتاح شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بیست‌ودومین نمایشگاه الکامپ قم افتتاح شد
شناسه : 15766 | انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، بیست و دومین نمایشگاه الکامپ قم با حضور سید ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرتضی حیدری فرماندار قم، مدیران و مسئولان استان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم افتتاح شد.

معاون فناوری و نوآوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت رشد اقتصاد دیجیتال کشور در مجمع جهانی اقتصاد اظهار داشت: جایگاه فناوری اطلاعات در روند تحولات کشور و توسعه اقتصاد دیجیتال در اینترنت اشیا کلیدی است.

سید ستار هاشمی با تأکید بر تکنولوژی‌های جدید ازجمله خودروهای خودران، گفت: استفاده از هوش مصنوعی به توسعه تکنولوژی خودروهای خودران کمک کرده و تا چند سال آینده با توسعه و به‌کارگیری خودروهای خودران، در صنعت بیمه نیز تحولات زیادی رخ خواهد داد.

همچنین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم نیز در این مراسم به نفوذ اینترنت ۸۵ درصدی دیتا، ضریب نفوذ ۳۵٫۲۵ درصدی تلفن ثابت (خطوط دایری) و ضریب نفوذ ۱۴۵ درصدی مشترکین همراه اشاره کرد و افزود: از استارتاپ‌های درخواست داریم در قالب طرح ایران نوآفرین از حمایت‌های سازمان فناوری اطلاعات بهره‌مند شوند.

سید رضا موسوی با تصریح بر اهمیت حمایت از استارتاپ‌ها، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل صادرات محصولات فناوری اطلاعات در استان قم و وجود منابع ارزشمند برای تولید محتوا، لازم است با کمک معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امکان توسعه بازار بین‌الملل برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های قوی و فعالان بخش خصوصی قم فراهم شود.

گفتنی است این نمایشگاه تا ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های قم پذیرای علاقه‌مندان است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.