ویروس قاتل مهار شد

شهر بیست/ وزیر بهداشت گفت: آنفولانزا ویروس قاتلی بود که می‌توانست برای ما دردسر ایجاد کند اما با همکاری مردم و مشارکت گسترده و همراهی رسانه‌های گروهی مهار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ویروس قاتل مهار شد
شناسه : 15756 | انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سعید نمکی در حاشیه سفر به شهر قم در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت بیماری آنفلوآنزا در کشور، اظهار کرد: آنفولانزا با وجود اینکه ویروس قاتلی بود و می‌توانست برای ما دردسر ایجاد کند با همکاری مردم و مشارکت گسترده و همراهی رسانه‌های گروهی مهار شده است.

وی افزود: پیش بینی های ما محقق شده و از ۴ روز قبل بیماری سیل نزولی خودش را پیدا کرده است.

وزیر بهداشت گفت: البته مراقبت‌ها نباید قطع شده و باید مردم مسائل بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کرده و اگر بیماری دچار آنفولانزا شد به پزشک مراجعه کند و در همه مراکز داروی ضد ویروس وجود دارد.

وی با اشاره به وضعیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: این بیمارستان با مساعدت مجموعه دفتر آیت‌الله خوانساری احداث شده و هفته گذشته جلسه ای با حضور استاندار و دکتر لاریجانی جلسه ای برگزار شده و قرار بر این شد که به مشکلات رسیدگی شود.

نمکی اضافه کرد: بخشی از مشکلات ناشی از انشعابات است که قرار شد استاندار قم این مسئله را در قالب یک کارگروه برطرف کرده و بخشی از مشکلات هم به مسائل مالی باز می گردد؛ خیری که مسئولیت ساخت بیمارستان را عهده دار شده تصور می کرد که تأسیسات جزو تجهیزات بیمارستان به شمار می رود در حالی که تأسیسات جزو ساختمان بیمارستان است.

وی یادآور شد: قرار شد که ۱۰ میلیارد تومان در بخش تامین تأسیسات کمک شود و ۳۰ میلیارد تومان نیز خیرین کمک کنند تا مشکل تأسیسات بیمارستان حل شده و ان‌شاءالله تا دو ماه آینده شاهد افتتاح بیمارستان باشیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.