اوضاع نابسامان در سوهان محمد سیما قم

شهر بیست/ تغییرات متوالی در کادر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از اوضاع نابسامان این تیم برای ادامه فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حکایت دارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اوضاع نابسامان در سوهان محمد سیما قم
شناسه : 15604 | انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، اخبار مختلف از حواشی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حکایت از اوضاع نابسامان این تیم از نظر مالی دارد و این وضعیت گویا روی اعصاب مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و نتیجه‌گیری تیم نیز تاثیر منفی زیادی داشته است.

وقتی ابتدای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اخبار متنوع از کادر مدیریتی و فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم و تلاش این تیم برای جذب بازیکنان شاخص فوتسال ایران منتشر می‌شد، همگان تصور می‌کردند این تیم امسال با کمترین دغدغه مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد اما ظاهرا اینگونه نیست.

در واقع اتفاقات رخ داده از اوضاع نابسامان در کادر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم خبر می‌دهد، اتفاقاتی که ابتدا به کنار رفتن سیدمهدی غیاثی از سرمربیگری این تیم در نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر منجر شد و سپس جانشین غیاثی هم از این تیم جدا شد تا سومین سرمربی در فصل جاری روی نیمکت این تیم بنشیند.

هر چند در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال گفته شد که سیدمهدی غیاثی به دلیل مشکلات جسمانی از سرمربیگری تیم سوهان محمد سیمای قم کنار رفته اما محسن حسن‌زاده که از هفته دهم جانشین این مربی شده بود، بعد از هفته نوزدهم لیگ برتر و قبل از اینکه تعداد بازی‌های سوهان با هدایت وی دو رقمی شود، از هدایت سوهانی‌ها کنار رفت.

اینکه محسن حسن‌زاده از هدایت تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم کنار رفت یا سوهانی‌ها با وی قطع همکاری کردند، اصلا موضوع مهمی نیست، موضوع این است که فوتسال قم حال و روز خوشی ندارد و ظاهرا ماجرای سال‌های گذشته و قضیه بی‌پولی و عدم توانایی مدیریتی در نماینده لیگ برتری فوتسال قم همچنان جریان دارد.

در هر حال مجموعه محمد سیمای قم در بیانیه‌ای پایان همکاری خود با محسن حسن‌زاده سرمربی این تیم را اعلام و از تلاش‌های وی به صورت شفاهی قدردانی کرد تا سیدوحید غیاثی همکار وی در کادر فنی تا پایان فصل هدایت نماینده قم را بر عهده بگیرد و تغییر جدید در ادامه سریال‌های عجیب و غریب تحولات در این باشگاه برای علاقمندان به فوتسال یک اتفاق کاملا عادی و طبیعی به نظر برسد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.