ارزش زن بالاتر از بازاریابی است

شهر بیست/ حجت الاسلام ماندگاری با تأکید بر اینکه زنان نباید به‌عنوان تبلیغ‌کننده کالای اقتصادی و بازاریاب فعالیت کنند چراکه ارزش زن بالاتر از این مسائل است، گفت: زن باید در داخل منزل با همسر خود به‌خوبی رفتار کند تا مبادا همسر دچار طلاق عاطفی شود و برای برطرف نمودن نیازهای خود به دنبال نامحرم برود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارزش زن بالاتر از بازاریابی است
شناسه : 15578 | انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری عصر امروز در همایش در سوگ خورشید و اجتماع بانوان فاطمی و دانشجویان دختر که به مناسبت سالروز رحلت حضرت معصومه(س) و روز دانشجو در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: بنا بر روایتی از امام رضا علیه‌السلام هر فردی که بانوی کرامت را در قم زیارت کند همانند زیارت امام رضا علیه‌السلام در طوس است و بنا بر روایت امام جواد علیه‌السلام، بهشت پاداش زیارت کننده بانوی کرامت است و همچنین به نقل از امام صادق علیه‌السلام، شفاعت حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای تمامی شیعیان کفایت می‌کند.

وی افزود: این روایات نشان‌دهنده بزرگی و مقامات عالیه حضرت نزد خداوند است و بانوی کرامت اگرچه معصوم نبودند اما خود را به نزدیکی مقام عصمت رسانده بودند و بر اساس آیات قرآن کریم پنج گروه به بالاترین درجات می‌رسند که دو گروه مختص به انبیاء الهی و اهل‌بیت(ع) و سه گروه به عموم جامعه اختصاص دارد.

ماندگاری تأکید کرد: زن اگر اهل اطاعت از خدا و رسول خدا(ص) باشد بهترین آرامش‌بخش برای همسر، فرزندان، والدین، خواهر و برادر خود خواهد بود و انسانی که در مسیر اطاعت الهی قدم بردارد خداوند به وجود، نسل، زندگی و قلم او برکت عطا می‌کند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: حضرت معصومه سلام‌الله علیها، یک دختر نمونه برای پدر و یک خواهر نمونه برای برادر خود بودند ایشان می‌توانند یک الگوی بسیار مناسب برای دختران و زنان جامعه باشند.

ماندگاری خاطرنشان کرد: زن باید در داخل منزل با همسر خود به‌خوبی رفتار کند تا مبادا همسر دچار طلاق عاطفی شود و برای برطرف نمودن نیازهای خود به دنبال نامحرم برود.

سخنران حرم بانوی کرامت تأکید کرد: زنان نباید به‌عنوان تبلیغ‌کننده کالای اقتصادی و بازاریاب فعالیت کنند چراکه ارزش زن بالاتر از این مسائل است.

وی یادآور شد: سه ویژگی اساسی بانوان بر اساس آیات و روایات این است که روح زن لطیف، جسم او ظریف و باطن او نجیب است به همین علت باید قدردان این نعمات الهی باشد.

ماندگاری افزود: تربیت فرزندان موفق و باتقوا نیازمند بانوان باحیا و عفت است به همین علت نقش تربیت مادر در تربیت فرزندان از پدر بیشتر است.

مدیر مؤسسه سیره شهدا خاطرنشان کرد: بانوان باید در جهاد اقتصادی نقش‌آفرینی کنند و اصلاح الگوی مصرف، قناعت و مصرف بهینه را به فرزندان خود آموزش دهند.

نوشته های مشابه
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تشریح مراحل اجرای تقاطع سپاه
ظرفیت احداث شهربازی در بوستان جوان قم
تقدیر تولیت آستان قدس رضوی و شهرداران کشور از شهردار قم
اجلاسیه سراسری روئسای شوراهای شهر به میزبانی قم برگزار می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.