ارزش زن بالاتر از بازاریابی است

شهر بیست/ حجت الاسلام ماندگاری با تأکید بر اینکه زنان نباید به‌عنوان تبلیغ‌کننده کالای اقتصادی و بازاریاب فعالیت کنند چراکه ارزش زن بالاتر از این مسائل است، گفت: زن باید در داخل منزل با همسر خود به‌خوبی رفتار کند تا مبادا همسر دچار طلاق عاطفی شود و برای برطرف نمودن نیازهای خود به دنبال نامحرم برود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ارزش زن بالاتر از بازاریابی است
شناسه : 15578 | انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری عصر امروز در همایش در سوگ خورشید و اجتماع بانوان فاطمی و دانشجویان دختر که به مناسبت سالروز رحلت حضرت معصومه(س) و روز دانشجو در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: بنا بر روایتی از امام رضا علیه‌السلام هر فردی که بانوی کرامت را در قم زیارت کند همانند زیارت امام رضا علیه‌السلام در طوس است و بنا بر روایت امام جواد علیه‌السلام، بهشت پاداش زیارت کننده بانوی کرامت است و همچنین به نقل از امام صادق علیه‌السلام، شفاعت حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای تمامی شیعیان کفایت می‌کند.

وی افزود: این روایات نشان‌دهنده بزرگی و مقامات عالیه حضرت نزد خداوند است و بانوی کرامت اگرچه معصوم نبودند اما خود را به نزدیکی مقام عصمت رسانده بودند و بر اساس آیات قرآن کریم پنج گروه به بالاترین درجات می‌رسند که دو گروه مختص به انبیاء الهی و اهل‌بیت(ع) و سه گروه به عموم جامعه اختصاص دارد.

ماندگاری تأکید کرد: زن اگر اهل اطاعت از خدا و رسول خدا(ص) باشد بهترین آرامش‌بخش برای همسر، فرزندان، والدین، خواهر و برادر خود خواهد بود و انسانی که در مسیر اطاعت الهی قدم بردارد خداوند به وجود، نسل، زندگی و قلم او برکت عطا می‌کند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: حضرت معصومه سلام‌الله علیها، یک دختر نمونه برای پدر و یک خواهر نمونه برای برادر خود بودند ایشان می‌توانند یک الگوی بسیار مناسب برای دختران و زنان جامعه باشند.

ماندگاری خاطرنشان کرد: زن باید در داخل منزل با همسر خود به‌خوبی رفتار کند تا مبادا همسر دچار طلاق عاطفی شود و برای برطرف نمودن نیازهای خود به دنبال نامحرم برود.

سخنران حرم بانوی کرامت تأکید کرد: زنان نباید به‌عنوان تبلیغ‌کننده کالای اقتصادی و بازاریاب فعالیت کنند چراکه ارزش زن بالاتر از این مسائل است.

وی یادآور شد: سه ویژگی اساسی بانوان بر اساس آیات و روایات این است که روح زن لطیف، جسم او ظریف و باطن او نجیب است به همین علت باید قدردان این نعمات الهی باشد.

ماندگاری افزود: تربیت فرزندان موفق و باتقوا نیازمند بانوان باحیا و عفت است به همین علت نقش تربیت مادر در تربیت فرزندان از پدر بیشتر است.

مدیر مؤسسه سیره شهدا خاطرنشان کرد: بانوان باید در جهاد اقتصادی نقش‌آفرینی کنند و اصلاح الگوی مصرف، قناعت و مصرف بهینه را به فرزندان خود آموزش دهند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.