افزایش میزان مصرف و گرایش زنان به اعتیاد

شهر بیست/ مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم از اعتیاد به عنوان نخستین معضل مسائل اجتماعی یاد کرده اند، گفت: امروز در سطح جهان میزان مصرف و گرایش زنان به سمت اعتیاد رو به افزایش است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش میزان مصرف و گرایش زنان به اعتیاد
شناسه : 15456 | انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مرکز خبر حوزه، حمید صرامی روز پنج شنبه در همایش هم‌اندیشی دبیران کانون‌های دانش آموختگان حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در اردوگاه نرجس خاتون برگزار شد، گفت: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در مرحله نخست باید مهارت زندگی به عموم مردم آموزش داده شود.

صرامی افزود: باید حریم خصوصی فرزندان را رعایت کنیم اما نباید از آنها غافل باشیم، باید بر روی رفتار آنها کنترل و نظارت داشته باشیم و هر والدین باید بتواند به این سه پرسش پاسخ دهد که «فرزند من الان کجاست؟ چکار می‌کند؟ و با چه کسی است؟»؛ پدر و مادری که نتواند به این سه پرسش پاسخ دهد، احتمال گرایش فرزند او به یک رفتار پرخطر دور از انتظار نیست.

مدیر کل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: امروز در سطح جهان میزان مصرف و گرایش زنان به سمت اعتیاد رو به افزایش است، از این رو باید آگاهی و اطلاع رسانی بانوان جامعه را در این زمینه افزایش دهیم تا گرفتار این بلای خانمان‌سوز نشوند.

صرامی تصریح کرد: یکی از موضوع‌های جدی در کشور بحث پیشگیری از موضوع مصرف مواد مخدر و اعتیاد است، بر اساس مطالعات و پژوهش‌های انجام‌شده در کشور، بیش از ۹۰ درصد مردم نخستین معضل در مسائل اجتماعی را معضل اعتیاد بیان کرده‌اند.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.