مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم عنوان کرد

پلاک‌کوبی ۴۰ کوچه با نام شهدا

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با اشاره به مراسم پرده‌برداری و نصب پلاک کوچه خلبان شهید بهمن مصائبی از شهدای مدافع حرم شهر قم، از برگزاری مراسم پلاک‌کوبی ۴۰ کوچه با نام شهدا خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پلاک‌کوبی ۴۰ کوچه با نام شهدا
شناسه : 1542 | انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از فارس قم، ابوالقاسم مقیمی در مراسم پلاک‌کوبی کوچه خلبان شهید بهمن مصائبی از شهدای مدافع حرم شهر قم، اظهار کرد: برنامه پلاک کوبی کوچه‌های شهر مقدس قم، با نام زیبای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای منا و دیگر شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایجاد الگو برای جوانان برنامه‌ریزی شده است‌.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه در این برنامه تلاش می‌کنیم تا چهره شهیدان، زیبندۀ شهر و کوچه‌ها باشد و نام شهیدان بر در و دیوار شهر حک شود، افزود: تلاشمان با این هدف است که برای نسل‌های فعلی و آینده، الگوسازی کنیم و اینها کمترین کاری است که می‌توانیم برای شهدا در فضای ایثار و شهادت انجام دهیم.

مقیمی تأکید کرد: این برنامه‌ها را تحت عنوان طرح چله سرو و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در دست اجرا داریم تا جامعه را بیش از گذشته با مفهوم چهل سال ایستادگی مردمی در برابر استکبار جهانی آشنا کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری، اتفاقات زیادی در خصوص آرزوهای محال و طعنه‌هایی که دشمنان انقلاب اسلامی برای پایان انقلاب اسلامی داشتند، شاهد بودیم و این چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نماد تمام وعده‌ها و خون‌هایی است که به پای این شجره طیبه ریخته شده و برای تداوم و حفظ آن، ما باید هرآنچه که می‌توانیم به کار گیریم.

وی با اشاره به مراسم پرده‌برداری و نصب پلاک کوچه خلبان شهید بهمن مصائبی از شهدای مدافع حرم شهر قم، یادآور شد: این بیست و ششمین مراسم از این نوع است که تا چهلمین کوچه ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با ابراز امیدواری به همکاری سپاه علی بن ابیطالب و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، تصریح کرد: اگر این همکاری صورت گیرد، بنا داریم در زمان مناسبی، تمام منازل پدران و مادرشان شهیدی که در قید حیات هستند، مزین به نام و تصویر شهدا کنیم تا رنگ و بوی شهدا بیشتر در سطح شهر پیچیده شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.