روز شلوغ فرمانداری قم/ ۲۴ داوطلب نمایندگی مجلس از قم به صف شدند

شهر بیست/ فرماندار قم گفت: در پایان چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم 24 نفر ثبت‌نام کردند که ۱۶ نفر مرد و ۸ نفر خانم بودند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
روز شلوغ فرمانداری قم/ ۲۴ داوطلب نمایندگی مجلس از قم به صف شدند
شناسه : 15408 | انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مرتضی حیدری در پایان چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز ۲۴ نفر در حوزه انتخابیه قم ثبت نام کردند که ۱۶ نفر مرد و ۸ نفر خانم بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز شلوغ ترین روز ثبت نام در حوزه انتخابیه قم از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است ادامه داد: ثبت نام کنندگان امروز ۳ نفر روحانی و ۲۱ نفر از سایر اقشار هستند؛ همچنین ۲۱ نفر از داوطلبین تحصیلات کارشناسی ارشد، یک نفر دکتری  و دو نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.  

فرماندار قم با اشاره به اینکه در مجموع، ثبت نام ۴۵ نفر در قم تکمیل شده است، گفت: اکسانی که داوطلب هستند اپلیکیشن را دانلود کرده و کد پیگیری دریافت کنند که بخشی از نصب «برنامه ثبت پرسشنامه انتخابات» روند ثبت‌نام را تسریع می‌کند.

روابط عمومی فرمانداری قم اعلام کرد: داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با نصب «برنامه ثبت پرسشنامه انتخابات، ویژه تلفن همراه» می‌توانند روند ثبت‌نام خود را در محل فرمانداری تسریع کنند.

بر اساس این گزارش، داوطلبان می‌توانند به تارنمای وزارت کشور به نشانی اینترنتی www.moi.ir  مراجعه کنند و «برنامه ثبت پرسشنامه انتخابات، ویژه تلفن همراه» که در سمت راست پایین صفحه نخست این تارنما قرار دارد را، بر روی تلفن همراه خود نصب و اطلاعات خود را از این طریق وارد و مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام را نیز از این طریق بارگذاری کنند.

انجام این کار از سوی داوطلبان اجباری نیست؛ ولی اگر داوطلبان این کار را انجام دهند، یک کد رهگیری برای آنها ارسال می‌شود و با داشتن این کد رهگیری، فرایند ثبت نام آنها در فرمانداری در کوتاه ترین زمان انجام و این موضوع موجب تسریع در فرایند ثبت نام آنها می شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.