اعتماد نکردن به جوانان از معضلات اساسی مدیریت کشور است/ دبیرخانه اختصاصی نخبگان قم تشکیل شود

شهر بیست/ استاندار قم از اعتماد نکردن به جوانان نخبه و خوش فکر به عنوان یکی از معضلات اصلی مدیریت کشور یاد کرد و گفت: برای استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان باید دبیرخانه اختصاصی نخبگان استان در استانداری تشكیل شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اعتماد نکردن به جوانان از معضلات اساسی مدیریت کشور است/ دبیرخانه اختصاصی نخبگان قم تشکیل شود
شناسه : 15401 | انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست استاندار قم در نشست صمیمی با نخبگان جوان استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، عدم اعتماد به جوانان نخبه و خوش فکر را یکی از معضلات اصلی مدیریت کشور برشمرد و تصریح کرد: جوانان از توانمندی‌های ویژه‌ای برای قرار گرفتن در عرصه های مدیریتی برخوردارند.

سرمست با تأکید بر لزوم تغییر نگاه ها در سپردن مسئولیت‌ها به جوانان خاطرنشان کرد: بنده در انتصابات همواره به مدیران جوان اعتماد خاصی داشته و با باور و اعتقاد راسخ به نتایج آن، این روند را ادامه خواهم داد.

استاندار قم، همچنین توجه به جوانان و نخبگان جوان را یکی از اولویت های اصلی دولت دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات کنونی، ریشه در کم توجهی به این نسل و عدم استفاده حداکثری از ظرفیت های این بخش دارد.

سرمست افزود: نخبه گرایی باید به عنوان یک رویکرد اساسی در سطح مدیریت استان و در دستگاه های مرتبط دنبال شود و مدیران اجرایی بایستی با تشکیل اتاق فکر نخبگان جوانان، از ظرفیت فکری آنان استفاده کنند.

استاندار قم با تأکید بر لزوم حمایت از نخبگان کشور و استان خاطرنشان کرد: هر جامعه ای برای قرار گرفتن در مسیر توسعه ناگزیر به استفاده از ظرفیت نخبگان و نیروی جوان خود است.

دکتر سرمست از جوانان و نخبگان به عنوان اتاق فکر مدیریت استان یاد کرد و با اشاره به مشغله های بالای مدیران اجرایی گفت: باید در این شرایط از ظرفیت نخبگان تیزبین و با فراغ بال استفاده مطلوب تری صورت بگیرد.

استاندار قم، حل مشکلات جامعه را در گرو بهره مندی از ایده ها و اندیشه های خلاق و تحول گرا دانست و تصریح کرد: برای استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان باید دبیرخانه اختصاصی نخبگان استان در استانداری تشکیل شود.

نوشته های مشابه
بازدید شهردار قم از ستاد نوروزی منطقه یک شهرداری
بازدید نوروزی اعضای شورای شهر از سازمان‌های شهرداری قم
پیشرفت ۳۰ درصدی تملک خیابان شهید حاج رضایی
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.