تمدید مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شهر بیست/ مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ قرآن آموز قمی در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت‌نام کردند، گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا ۲۲ آذرماه جاری تمدید شده‌ است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تمدید مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شناسه : 15398 | انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سید مصطفی میرعرب‌رضی گفت: ارزیابی کمی و کیفی عملکرد آموزشی ‌مؤسسات و مراکز آموزش قرآن و ایجاد انگیزه در عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان برای توجه به معارف قرآنی از اهداف این آزمون است.

وی ادامه داد: راهبرد اساسی در برگزاری آزمون، راهبری آموزش‌های قرآن در مؤسسه های قرآنی، ‌شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر قرآنی و به‌روز رسانی بانک جامع اطلاعاتی کشور است.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: این آزمون در چهار گروه امتحانی ترجمه و مفاهیم، حفظ، ‌معارف اهل بیت(ع) و آموزش الکترونیک و در ۱۶ رشته برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام این آزمون از ابتدای آذرماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است،‌ ادامه داد: مهلت نهایی ثبت نام در این آزمون تا ۱۵ آذرماه بود که با توجه به درخواست علاقه‌مندان این مهلت تا ۲۲ آذرماه جاری تمدید شد.

میرعرب رضی، ادامه داد: افراد برای شرکت در این آزمون ضروری است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.quranedu.ir نسبت به ثبت نام خود در این آزمون اقدام کنند.

وی، سوم بهمن ماه سال‌جاری را زمان برگزای این آزمون اعلام کرد و گفت: کارت‌های ورود به این آزمون از ۲۵ دی از طریق همان پایگاه اطلاع رسانی قابل دسترس است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.