فراخوان جذب آثار فاطمی در حرم بانوی کرامت اعلام شد

شهر بیست/ مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم مطهر بانوی کرامت از اعلام فراخوان جذب آثار فاطمی خبر داد و گفت: روند دریافت آثار از ۱۲ آذرماه آغاز می‌شود و تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان جذب آثار فاطمی در حرم بانوی کرامت اعلام شد
شناسه : 15233 | انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام فتح‌الله‌زاده طی گفت‌وگویی با اعلام فراخوان جذب آثار فاطمی، اظهار کرد: انواع منابع و آثار مکتوب، رسانه‌ای و دیجیتال، هنری و تاریخی مرتبط با شخصیت و بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه (س)، در این فراخوان مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: آثار ارسالی می‌تواند در قالب انواع منشورات و آثار نوشتاری از جمله نسخ خطی و چاپی، کتاب، مقاله، پایان‌نامه، بروشور، شعر و قطعه ادبی و غیره، انواع اسناد و مدارک از جمله مکتوب و غیر مکتوب، عکس تاریخی و فیلم و صوت، انواع تولیدات رسانه‌ای و دیجیتال از جمله نرم افزار، فیلم مستند، فیلم کوتا، پویانمایی، گزارش تصویری، موشن‌گرافی، عکس هنری، عکس نوشته، انواع آثارهنری و تاریخی از جمله نقاشی، خوشنویسی، آثار حجمی و تجسمی است.

مدیر کتابخانه، موزه و مرکز اسناد حرم بانوی کرامت با اشاره به مدت زمان تحویل آثار خاطر نشان کرد: مدت تحویل آثار از ۱۲ آذرماه تا دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ۱۲بهمن‌ماه است.

فتح‌الله زاده در ادامه تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در صحن جامع فاطمی، ساختمان کتابخانه آستان، دفتر مدیریت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد دبیرخانه فراخوان آثار تحویل دهند و زمان دریافت آثار نیز همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت هشت صبح تا ۱۵ عصر است.

وی با دعوت از تمامی هنرمندان و مؤلفان برای شرکت در فراخوان آثار فاطمی یادآور شد: از مولفان و هنرمندان و تولیدکنندگان و صاحبان آثار و منابع و محصولات فرهنگیِ مرتبط با شخصیت و بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س) دعوت می‌شود با وقف یا اهدای آثار خود، در تکمیل «گنجینه آثار فاطمی» این آستان مبارک، مشارکت داشته و از اجر معنوی آن برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: از اهداکنندگان آثار به گنجینه فاطمی، تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۷۸۴۰۵۲۰ داخلی ۹۰۲ تماس گیرند.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.