در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)

چهار کتاب از آثار مرحوم پرورش رونمایی می شود

شهر بیست/ مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) از رونمایی کتاب های «جلوه هایی از عاشورا»، «در انتظار ظهور»، «نگرشی به نظام خانواده در اسلام»، «فرصتی برای خودسازی و راهیابی به ملکوت قرآن» از آثار استاد پرورش و همچنین چاپ جدید کتاب «خاطراتی از استاد پرورش» به قلم مرتضی نجفی قدسی خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
چهار کتاب از آثار مرحوم پرورش رونمایی می شود
شناسه : 1519 | انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از دارالقرآن علامه طباطبایی(ره)، مرتضی نجفی قدسی اظهار کرد: به مناسبت پنجمین سالگرد ارتحال عارف فرزانه، دانشمند مجاهد و یاور صدیق انقلاب، مرحوم استاد پرورش مراسمی با حضور علما، فضلا و اندیشمندان، شاگردان و ارادتمندان آن معلم دلسوز و مربی عرصه تعلیم و تربیت، ترتیب خواهد یافت.
وی افزود: در این آیین که از ساعت ۱۸ الی ۲۰ در درالقرآن علامه طباطبایی برگزار می شود علاوه بر رونمایی از آثار جدید انتشار یافته از استاد پرورش، از بیانات عالمانه آیت الله مقتدایی از اعضای جامعه مدرسین وحجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد عابدی همراه با مدیحه سرایی استاد حاج علی انسانی بهره مند خواهیم شد.
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) تصریح کرد: مرحوم استاد پرورش یکی از استوانه های انقلاب اسلامی به شمار می رفت که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بخش اعظم عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و ارزش های متعالی دین گذرانید و لهجه صادق و دل با اخلاص و خلق نیک را به ترویج و تحکیم انقلاب و نظام اسلامی گماشت.
نجفی قدسی گفت: در این مراسم کتاب های «جلوه هایی از عاشورا»، «در انتظار ظهور»، «نگرشی به نظام خانواده در اسلام»، «فرصتی برای خودسازی و راهیابی به ملکوت قرآن» از آثار استاد پرورش و همچنین چاپ جدید کتاب «خاطراتی از استاد پرورش» به قلم مرتضی نجفی قدسی به همراه آلبوم تصاویری از ایشان رونمایی خواهد شد.
مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی قم افزود: همچنین به همین مناسبت مراسمی از سوی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال مرحوم استاد پرورش در روز پنجشنبه ششم دی ماه پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه بنی فاطمه(س) اصفهان برگزار می شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.