برگزیدگان دومین جشنواره مطبوعات استان قم معرفی شدند

شهر بیست/ برگزیدگان دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزیدگان دومین جشنواره مطبوعات استان قم معرفی شدند
شناسه : 15140 | انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم ظهر امروز در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای رسالت بوذری از مجریان توانمند رسانه ملی و با حضور بهرام سرمست استاندار قم، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، محمود مختاریان استاد برجسته ارتباطات و روزنامه‌نگاری و خبرنگاران و فعالان رسانه‌های قم برگزار شد، از برگزیدگان دومین جشنواره مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های قم تجلیل شد.

اسامی برگزیدگان در دو بخش «اصلی» و «ویژه» به شرح زیر است:

بخش اصلی

*تیتر

در این بخش، محمد مهدی عنایت پور خبرنگار پایگاه خبری «شهر بیست» موفق به کسب رتبه نخست شد و محمدرضا قربانزاده از خبرگزاری «آریا» و حسین حیدری از پایگاه خبری «قم فردا» در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

*خبر

هیئت داوران در این بخش، هیچ یک از آثار ارسالی را حائز رتبه برگزیده ندانست و جایزه رتبه دوم را به حامد اسماعیلی از «روزنامه ۱۹دی» اهدا کرد. همچنین صادق چهره قانی خبرنگار خبرگزاری «ایلنا» و محمدباقر محجوب خبرنگار «خبرگزاری حوزه» به طور مشترک جایزه رتبه سوم را کسب کردند.

 

*مقاله و یادداشت

هیئت داوران در این بخش نیز هیچ یک از آثار ارسالی را حائز رتبه برگزیده ندانست و جایزه رتبه دوم به سید محمد موسوی از «همشهری قم» رسید. همچنین عبدالصالح شمس الهی از خبرگزاری «رسا»، حمیده زند از نشریه «فرصت امروز» و محدثه نجف زاده از روزنامه «۱۹دی» به طور مشترک در این بخش سوم شدند.

 

*مصاحبه   

در این بخش، زینب آخوندی از روزنامه «۱۹دی»، سمیه حیدری از خبرگزاری «ایرنا» و روح الله کرمانی از روزنامه «ایمان» موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

*گزارش خبری

سارا تقی زاده از خبرگزاری «فارس» موفق به کسب رتبه نخست این بخش شد و زینب آخوندی از روزنامه «۱۹دی» و یونس عزیزی از خبرگزاری «ایبنا» به طور مشترک حائز رتبه دوم شدند. همچنین زینب حیدری از خبرگزاری «مهر» در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

*عکس

هیئت داوران در این بخش جوایز اول تا سوم را به ترتیب به مهدی بخشی از خبرگزاری «مهر»، محمد جعفری از نشریه «ندای وطن» و محسن کرمعلی از خبرگزاری «فارس» اهدا کرد.

 

*گزارش تصویری

در این بخش نیز مهدی بخشی سورکی از خبرگزاری «مهر» موفق به کسب رتبه نخست شد و محمد رفیعی موحد از خبرگزاری «تسنیم» و محسن کرمعلی از خبرگزاری «فارس» در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

*صفحه‌آرایی

در این بخش، محمد مهدی سلیمانی از روزنامه «۱۹دی»، جایزه رتبه نخست را کسب کرد و جواد قاسمی ورجانی از نشریه «ندای وطن» و سید محمدحسین تقوی از روزنامه «اقتصاد آینده» به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

*طنز مکتوب

هیئت داوران در این بخش، وحید حاج سعیدی از پایگاه خبری «فردو نیوز»، محمدرضا جایروند از روزنامه «شاخه سبز» و سید علی سجادی از پایگاه خبری «رویداد ایران» را به ترتیب به عنوان برگزیدگان اول تا سوم معرفی کرد.

 

بخش ویژه

*رونق تولید

در این بخش، وجیهه غلامحسین زاده از خبرگزاری «مهر» موفق به کسب رتبه نخست شد و سمیه حاجی احمدی از «همشهری قم» و سید محمد ابراهیم جنابان از «ایرنا» در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  

 

*گام دوم انقلاب اسلامی

در این بخش به ترتیب زهرا چم از نشریه «راه ثروت»، عبدالصالح شمس الهی از خبرگزاری «رسا» و سید مرتضی میرسراجی از پایگاه خبری «قم‌نا» موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.