مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم عنوان کرد

رشد کیفی تولیدات رسانه‌ای قم

شهر بیست/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با تأکید بر اینکه برگزاری جشنواره مطبوعات قم موجب ارتقای کیفی آثار رسانه‌های استان شده است، گفت: تأثیر مثبت برگزاری جشنواره در حرکت رو به جلو رسانه‌های قم مشهود است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رشد کیفی تولیدات رسانه‌ای قم
شناسه : 15136 | انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، با ابراز خرسندی از برگزاری این جشنواره، گفت: قطعا برگزاری جشنواره مطبوعات به رشد کیفی مطبوعات استان کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: روند تولیدات رسانه‌ای قم در یک سال گذشته نشان دهنده تأثیر مثبت برگزاری جشنواره مطبوعات قم است و این حرکت رو به جلو در رسانه‌های قم به وضوح قابل مشاهده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ادامه به تلاش ویژه برای برگزاری دومین جشنواره مطبوعات قم اشاره کرد و گفت: از میان استان‌های بسیاری که زودتر از ما برای برگزاری جشنواره اقدام کرده بودند، فقط تعداد کمی توانستند جشنواره مطبوعات استانی را برگزار کنند.

حسینی کاشانی همچنین با بیان اینکه همواره به دنبال واگذاری مدیریت جشنواره‌های صنفی به انجمن‌ها هستیم، اظهار کرد: بنده بسیار خوشحالم که دومین جشنواره مطبوعات قم به همت و تلاش خانه مطبوعات قم برگزار شد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم نیز تا حد ممکن حمایت کرد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.