یک حافظ قرآن:

اخلاق خوش سبب جذب دانشجویان به فعالیت های مذهبی می شود/ نواهای خوب قرآنی در دانشگاه ها پخش شود

شهر بیست/ این حافظ قرآن و دانشجوی رشته دندانپزشکی گفت: عمل به قرآن و اخلاق قرآنی سبب جذب می شود و اگر افراد خوش اخلاق و مذهبی در بسیج و نهادهای رهبری دانشگاه ها مسئول و فعال شوند، گرایش دانشجویان به فعالیت های مذهبی بیشتر می شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اخلاق خوش سبب جذب دانشجویان به فعالیت های مذهبی می شود/ نواهای خوب قرآنی در دانشگاه ها پخش شود
شناسه : 1511 | انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از روابط عمومی دارالقرآن امام علی(ع)، فاطمه عابدینی حافظ کل قرآن و دانشجوی رشته دندانپزشکی، اظهار کرد: به نظر من نیاز است که افراد قرآنی و مذهبی در رشته های مختلف مورد نیاز جامعه به خصوص در حوزه بانوان ورود پیدا کنند، زیرا حفظ قرآن شغل و محلی برای کسب درآمد نیست و آنان هم باید فعالیت علمی داشته باشند.

وی تصریح کرد: از زمانی که وارد رشته دندانپزشکی شدم پاسخ بسیاری از شبهات را داده ام و باعث شده در این حوزه فعالیت کنم.

این حافظ قرآن با بیان اینکه هدف فرد اگر تبلیغ قرآن باشد و جای دادن آن در قلب مردم باشد اقدام مقدسی است، گفت: در این چند سال، برخی با تعجب به من گفتند چطور یک حافظ قرآن به دندانپزشکی وارد شده است. برخی از دوستانم در وادی قرآن وارد شده اند و سال گذشته پنج نفر از ورودی های دندانپزشکی، حفظ قرآن را آغاز کردند و من هم برای پنج نفر از ورودی های جدید دوره حفظ قرآن را در دانشگاه شروع کردم.

عابدینی با بیان اینکه دانشجویان را هم می توان به قرآن جذب کرد، گفت: اگر نواهای خوب قرآنی در دانشگاه ها و مدارس پخش شود حتی در جذب افراد غیرقرآنی هم تأثیر گذار است و عمل به قرآن و اخلاق قرآنی هم سبب جذب می شود و اگر افراد خوش اخلاق و مذهبی در بسیج و نهادهای رهبری دانشگاه ها مسئول و فعال شوند، گرایش دانشجویان به فعالیت های مذهبی بیشتر می شود.

وی گفت: اگر اطلاع رسانی با ایجاد کانال های خوب و مطابق نیاز روز و با تشکیل گروه همبستگی بین قرآنی ها ایجاد شود در اثرگذاری و گسترش فعالیت های قرآنی نقش بزرگی دارد.

این بانوی قرآنی گفت:‌ اگر امکانی در رشته های مختلف قرآن در فضای مجازی ایجاد شود که تمام فعالان قرآنی پیشنهادها و انتقادهای خود را مطرح کنند و راهنمایی به هم بدهند هم در پیشبرد اهداف قرآنی آنان مؤثر است واگر در طول سال فضای صمیمی بین مسئولان و متسابقین ایجاد شود، رکود در جامعه قرآنی پدید نمی آید.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.