جواد افشار:

به‌ زودی ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) را کلید می‌زنم‌

شهر بیست/ این کارگردان سینما و تلویزیون گفت: همیشه گفته‌ام از اینکه اهل شهر مقدس قم هستم افتخار می‌کنم، به امید خدا این نوید را به مردم قم می‌دهم که به‌زودی ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) کلید می‌خورد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
به‌ زودی ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) را کلید می‌زنم‌
شناسه : 15093 | انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، همزمان با هفته بسیج، مراسم جشن ۴۰ سالگی بسیج در تالار مرکزی شهر برگزار شد و در این مراسم از ۴ بسیجی نمونه تجلیل شد.

مهدی کبیری معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سقائیان‌نژاد شهردار قم، جواد افشار کارگردان سینما، سیدمحمدحسن یزدی‌نژاد مسئول بسیج هنرمندان قم، اصغر نقی‌زاده بازیگر سینماوتلویزیون، مرضیه ابراهیم‌آبادی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم، خانواده معظم شهدا و هنرمندان ارزشی و بسیجی در این مراسم حضور داشتند.

جواد افشار کارگردان مطرح سینما در این مراسم بیان کرد: همیشه گفته‌ام از اینکه اهل شهر مقدس قم هستم افتخار می‌کنم، به امید خدا این نوید را به مردم قم می‌دهم که به‌ زودی ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) کلید می‌خورد.

اصغر نقی‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون در این مراسم اظهار داشت: در دیدار با مقام معظم رهبری که دیداری بسیار خوبی بود درزمینهٔ دفاع مقدس و خاطرات آن دوران با ایشان صحبت کردم.

وی همچنین درباره خاطرات پشت‌صحنه فیلم‌های جنگی که حضور داشت گفت: جواد افشار کارگردانی است که زحمات زیادی در پشت‌صحنه می‌کشد ولی دیده نمی‌شود.

مهدی کبیری معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) افزود: هرکسی در لباس و جایگاهی به فکر خدمت به خدا و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و شهر مقدس قم باشد و خدمت به خلق را سرلوحه کار خودش قرار دهد چون باعث سرافرازی انقلاب و اهداف انقلاب می‌شود به‌حق بسیجی است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمود هرکسی که جغرافیای نظام اسلامی دغدغه تحقق اهداف نظام انقلاب اسلامی را داشته باشد او بسیجی است پس بسیجی بودن به لباس، آرم و نشانه نیست بسیجی بودن به ایمان و عزم و اراده است.

در این مراسم از جواد افشار کارگردان سینما، سقائیان شهردار قم، خانم حسینی برگزارکننده برنامه چهارشنبه‌های زهرایی مجتبی و قانونی طراح نشان ۴۰ سالگی بسیج  نیز در این مراسم به‌عنوان بسیجیان نمونه تجلیل شد.

ازجمله نکات موردتوجه حضور پرشور نسل‌های دهه چهارم و پنجم در این مراسم بود،اجرای سرود و توزیع کیک ۴۰ سالگی بسیج و همچنین برنامه نورافشانی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در حاشیه این مراسم برنامه‌های متنوعی ازجمله نمایش فیلم، اجرای سرود، تئاتر خیابانی و نمایش صحنه، کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، صنایع‌دستی، روایت گری، گرافیک اجرا شد.

در آخر مراسم نیز از خانواده شهدای هنرمند استان قم تجلیل شد.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.