درخشش هنرمندان قم در جشنواره ملی فانوس

شهر بیست/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم از راهیابی ۱۲ اثر هنری به بخش مسابقه سومین جشنواره ملی فانوس دفاع مقدس و انتخاب ۴ رتبه کشوری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخشش هنرمندان قم در جشنواره ملی فانوس
شناسه : 15075 | انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حجت الاسلام علی لقمان‌پور با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی فانوس، اظهار کرد: استان قم با ارسال ۲۵۷ اثر هنری به جشنواره ملی فانوس دفاع مقدس، رتبه دوم را بعد از استان سمنان از جهت تعداد آثار ارسالی کسب کرد.

وی با ذکر این نکته که از این تعداد، ۱۲ اثر به بخش مسابقه جشنواره راه یافت، افزود: زهرا خمسه با ارسال دو نقاشی از چهره سردار قاسم سلیمانی وسردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، مجتبی قانونی در بخش طراحی جلد، سید بهنام خدامی در بخش کاریکاتور، داود جلیلی، محبوبه آقانوری و عرشیا ابوذ در بخش فیلم مستند بلند و کوتاه و داستانی، علیرضا شیری و معصومه رفیعی در بخش تیزر، خسرو تاج در بخش فیلمنامه کوتاه، محمدمهدی نجفی با تواشیح «لبیک یا زینب» از گروه میعاد و مجتبی عرض پیما با تواشیح «شکوه بیکران» از گروه انوارالهدی، صاحبان آثار برتر هستند که به بخش مسابقه جشنواره فانوس راه یافتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: از ۱۲ راه یافته به بخش مسابقه، زهرا خمسه با دو اثر ارسالی، رتبه نخست کشوری و تندیس جشنواره را از آن خود کرد، علیرضا شیری و محبوبه آقانوری عنوان دوم و دیپلم افتخار را از آن خود کردند و گروه میعاد قم به نمایندگی محمدمهدی نجفی نیز حائز رتبه اول شد اما به دلیل تعداد کم رقیبان در این قسمت، دیپلم افتخار گرفت.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فانوس روز شنبه دوم آذرماه همزمان با هفته بسیج در سالن همایش‌های بین المللی خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزارشد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.