برگزاری ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» در قم

شهر بیست/ مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: سه شب خاطره انگیز با هنرمندان بسیجی در ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی بسیج در تالار مرکزی شهر برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» در قم
شناسه : 15019 | انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید محمدحسن یزدی‌نژاد با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت رشادت‌ها و فداکاری شهدای بسیجی، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی شجره طیبه بسیج، سه شب مراسم خاطره انگیز با حضور هنرمندان بسیجی در ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» با همکاری شهرداری، حوزه هنری، ستاد کنگره ملی شهدا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در نخستین برنامه مراسم شب خاطره، یکشنبه شب سوم آذرماه با عنوان روایت‌های ناشنیده از بسیج قم با حضور حجج‌اسلام یثربی و اقبالیان به عنوان فرماندهان بسیج در زمان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم با اشاره به اینکه در دومین شب، مراسم شب شعر برگزار می شود گفت: این شب با حضور استاد محمدعلی مجاهدی و سید موسی حسینی کاشانی، دوشنبه چهارم آذر ۹۸ از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد که در این مراسم از پوستر جشنواره سرود استان قم رونمایی می‌شود و در آن شاعران نوجوان دانش آموز هم به شعرخوانی خواهند پرداخت.

وی بیان کرد: برنامه شب سوم با عنوان ویژه برنامه چهل سالگی بسیج با حضور هنرمندان مطرح کشوری و استانی سه شنبه پنجم آذر ۹۸ برگزار می‌شود و در این شب نشان چهل سالگی بسیج به سه نفر از بسیجیان برتر استان اهدا خواهد شد.

یزدی‌نژاد ادامه داد: در حاشیه مراسم این ۳ شب، برنامه‌های متنوعی از جمله نمایش فیلم، اجرای سرود، تئاتر خیابانی و نمایش صحنه، کارگاه‌های نقاشی، خوشنویسی، صنایع دستی، روایت گری، گرافیک اجرا خواهد شد که امیدواریم ۳ شب واقعا به یادماندنی برای همشهریان عزیز باشد.

وی ضمن دعوت از عموم مردم استان قم برای شرکت در این جشن گفت: تمام برنامه‌ها از ساعت ۱۸ در خیابان خاکفرج میدان شهید نواب صفوی در تالار مرکزی شهر اجرا خواهد شد.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.