رضا رفیع در محفل طنز «قمپز»:

قم در حوزه شعر طنز سرآمد است

شهر بیست/ این نویسنده و طنزپرداز با تأکید بر اینکه شهر قم به لحاظ ادبیات طنز مستغنی است، گفت: در هر دوره برنامه «قند پهلو» که خواستم شرکت‌کننده انتخاب کنم با حجم زیادی از طنزپردازان قمی مواجه شدم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم در حوزه شعر طنز سرآمد است
شناسه : 14992 | انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، رضا رفیع نویسنده و طنزپرداز در چهل و هفتمین محفل طنز قمپز که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، با تأکید بر اینکه شهر قم به لحاظ ادبیات طنز مستغنی است، گفت: در هر دوره برنامه «قند پهلو» که خواستم شرکت کننده انتخاب کنم با حجم زیادی از طنزپردازان قمی مواجه شدم.

وی تصریح کرد: به همین خاطر، سعی کردم طنزپردازان قمی را به گونه‌ای تقسیم کنم که قمی بودن قندپهلو زیاد نباشد و در دوره های مختلف از عزیزان استفاده کنم.

این طنزپرداز همچنین به مستعد بودن قم در حوزه شعر طنز اشاره کرد و افزود: قم چهره‌های مستعدی در زمینه ادبیات طنز دارد و باید از این ظرفیت به بهترین شکل در بستر صحیح خود بهره‌گیری کرد.

رفیع افزود: شاید در ابتدا کسی فکر نمی کرد محفل طنز قمپز، این چنین شکل بگیرد و به یکی از برنامه های شب شعر طنز موفق در کشور تبدیل شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی مانند قمپز نیازمند حمایت معنوی و مادی نهادهای شهری و فرهنگی هستند و در این صورت شاهد ظهور و بروز محفل‌های موفق و چهره‌های مستعد خواهیم بود.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
اجرای پرچالش پروژه‌های عمرانی در بافت شهری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.