جشنواره تئاتر قم با «مهندس واشینگ کلوز» به «پنج متری اول بن بست سوم» رسید

شهر بیست/ نمایش‌های «پنج متری اول بن بست سوم» و «مهندس واشینگ کلوز» آخرین اجراهای بیست‌ویکمین جشنواره استانی تئاتر قم را به خود اختصاص دادند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره تئاتر قم با «مهندس واشینگ کلوز» به «پنج متری اول بن بست سوم» رسید
شناسه : 14881 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر استانی قم، سومین روز از جشنواره تئاتر استان قم با برگزاری کارگاه بازیگری با حضور استاد فرهاد مهندس پور در خانه نمایش آغاز شد.

حضور مشتاقانه هنرجویان جوان، برخی هنرمندان تئاتر قم و جمعی از علاقه‌مندان به هنرنمایش در این کارگاه آموزشی، شروع پر روتقی را برای سومین روز جشنواره تئاتر استان قم رقم زد. این کارگاه آموزشی که از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار شد، توانست فصل جدیدی را در عرصه فنون بازیگری تئاتر پیش روی هنرمندان باز کند.

دو نمایش «پنج متری اول بن بست سوم» و «مهندس واشینگ کلوز »دو نمایشی بود که در روز پایانی اجراها هر کدام در دو سانس در پلاتو ماه و خانه نمایش به روی صحنه رفت.

نمایش «پنج متری اول بن بست سوم» به کارگردانی احمد شریفی در سانس های ۱۶ و ۱۸ در پلاتو ماه به روی صحنه رفت.این نمایش که دارای ژانر اجتماعی است به مسائل حاشیه شهرها و معضلات آن ها می پردازد.

استقبال گرم و پرشور از نمایش «پنج متری اول بن بست سوم» با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر نمایش موجب دلگرمی عوامل این نمایش در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان قم شد.

نمایش «مهندس واشینگ کلوز» به کارگردانی ابوالفضل بلغندر نیز آخرین نمایش بیست و یکمین جشنواره تئاتر قم بود که در خانه نمایش به روی صحنه رفت.

نمایش مهندس واشینگ کلوز، هرمونوتیک اجتماعی آدم‌ها است و سعی دارد این مسئله که باید به دنبال آن چیزی که هستیم برای دست‌یابی تلاش کنیم را در قالب یک نمایش و نمایی از زندگی امروز به صحنه ببرد.

این نمایش نیز که در دو سانس ۱۸ و ۲۰ به روی صحنه رفت میزبان برخی چهره های سرشناس مانند حسین فدایی حسین از چهره های برتر نمایش نامه نویسی کشور بود.

سومین روز اجراهای بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی در حالی پایان یافت که شمار تماشاگرانی که برای دیدن نمایش ها آمدند به اوج خود رسید و فروش مضاعفی در روز پایانی اجراها صورت گرفت.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.