عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شدند

شهر بیست/ طی مراسمی با حضور مسئولان آستان مقدس کریمه اهلبیت(س)، از کارگردان، نویسنده، بازیگران و دیگر عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تجلیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در حرم حضرت معصومه(س) تجلیل شدند
شناسه : 14867 | انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» متشکل از از کارگردان، نویسنده و تعدادی از بازیگران این فیلم که از صبح امروز به قم سفر کردند، به زیارت مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه(س) رفتند و سپس در نشست با مسئولان آستان مقدس، گزارشی از مراحل ساخت این فیلم ارائه دادند.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام بهشتی پور، مدیر روابط عمومی و تبلیغات اسلامی و کمال ثریااردکانی، رئیس اداره امور بین الملل آستان مقدس برگزار شد، با اهدای پرچم متبرک و نگین انگشتری سنگ مزار حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی تجلیل به عمل آمد.

خاطرنشان می شود فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان اصفهان بوده و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرده است.

نوشته های مشابه
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم و مسجد جمکران
«تگرگ» روی میز تدوین رفت
نرخ جدید پارکینگ‌های عمومی شهر قم اعلام شد
طراحی میدان سپاه قم به کجا رسید؟
مجتمع آب درمانی در قم به‌زودی افتتاح می‌شود
اتمام پروژه احداث کمربندی بلوار خداکرم تا شهریور سال آینده
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.