عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به قم می‌آیند

شهر بیست/ کارگردان و بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان به قم سفر می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به قم می‌آیند
شناسه : 14826 | انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» برای حضور در اکران این فیلم به قم سفر می‌کنند.

امیر داسارگر کارگردان، علی زکریایی و زین‌العابدین تقی پور از گروه بازیگران و متین پاکزاد، متین کرمانی و علیرضا اکبری سه بازیگر نوجوان این فیلم در قم حضور خواهند یافت.

 بر اساس برنامه اعلام شده گروه عوامل فیلم «منطقه پرواز ممنوع» صبح جمعه با حضور در گلزار شهدای قم، ضمن ادای احترام به مقام شهیدان مورد استقبال پدر شهید صابری قرار خواهند گرفت.

در ادامه، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با حضور عوامل این فیلم در سینمای شهرآفتاب قم از ساعت ۹ تا ۱۱ اکران خواهد شد.

سپس، عوامل این فیلم با حضور در مصلای قم، در نماز جمعه عبادی سیاسی قم حاضر خواهند شد و از سوی امام جمعه قم مورد تجلیل قرار می گیرند.

اکران فیلم در سینمای تربیت قم از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور مدیران مدارس آموزش و پرورش قم، اکران فیلم در سینمای آوینه از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۲۰ با حضور اصحاب رسانه، اکران فیلم در سینمای کانون از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و اکران مجدد فیلم در سینمای تربیت از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۱۰ با حضور خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های سفر عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به قم است.

این فیلم که به محوریت شهدای مدافع حرم ساخته شده است، پرمخاطب‌ترین فیلم سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان شناخته شد و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرد.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی زکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

خاطرنشان می‌شود شهریورماه امسال در جریان اکران فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره کودک و نوجوان در استان قم، این فیلم با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم در سینما کانون قم به روی پرده رفت.     

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.