افزایش ۵۵ درصدی کشف کالای قاچاق در قم/ توقیف ۱۱۵ خودرو حامل کالای قاچاق

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان قم، طی ۷ ماهه گذشته ۲۵۰ پرونده در رابطه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته و ۲۶۶ نفر نیز دستگیر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش ۵۵ درصدی کشف کالای قاچاق در قم/ توقیف ۱۱۵ خودرو حامل کالای قاچاق
شناسه : 14785 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سردار عبدالرضا آقاخانی در حاشیه  بازدید از کشفیات اخیر اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، با بیان اینکه در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اولویت اول نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اظهارداشت: با تلاش و عزم همگانی مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم و استفاده از توان نیروها در بخش های مختلف، بحمدالله در ۷ ماهه گذشته کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا بسیار قابل توجه بوده است.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان قم طی ۷ ماهه گذشته ۲۵۰ پرونده در رابطه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته و ۲۶۶ نفر نیز دستگیر شدند که ۱۶درصد افزایش داشته است.

سردار آقاخانی اضافه کرد: در این رابطه ۱۱۵ دستگاه انواع خودرو حامل کالای قاچاق توقیف که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۹ درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی استان قم کشفیات مذکور را ۱۵۴ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال دانست و تصریح کرد: این رقم نسبت به سال قبل ۵۵ درصد افزایش داشته است.

سردار آقاخانی در ادامه با اشاره به کشفیات ۲ ماهه اخیر(مهر و آبان ۹۸)، افزود: از ۶ دستگاه کشنده ۴ هزار طاقه پارچه، از یک دستگاه کشنده ۶هزار کتری استیل و لوازم آشپزخانه، از یک دستگاه اتوبوس ۳دستگاه ماشین ظرفشویی، ۶ هزار و ۶۹۰ قطعه لوازم جانبی گوشی تلفن همراه و ۸ هزار بطری انواع نوشیدنی و از یک دستگاه کامیون کشنده تانکردار مخصوص حمل روغن سوخته ۲ هزار و ۸۲۵ ثوب کاپشن، ۳ هزار و ۱۴۳ بطری نوشیدنی و ۲ هزار و ۸۰۰ لیوان فرانسوی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه روند تشدید مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز در سال جاری ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: اغلب کالاهای کشف شده از استان های جنوبی بارگیری و حمل می شدند.  

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.