قم میزبان جشنواره فیلم کوتاه تهران شد

شهر بیست/ رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران همزمان آثار سی‌وششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم میزبان جشنواره فیلم کوتاه تهران شد
شناسه : 14783 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ستاد خبری جشنواره فیلم کوتاه تهران در قم‌، محمد کاظم رضوانی با اشاره به برگزاری سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، گفت: بخشی از فیلم‌های این جشنواره در قالب فیلم مستند، فیلم تجربی و فیلم داستانی در استان قم اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم کوتاه ایران و منطقه محسوب می شود و از اعتبار بالایی در نزد فیلمسازان برخوردار است.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: با توجه به سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه ایران فقط تهران نیست، امسال نیز برای دومین سال متوالی، فیلم‌های جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در قم نیز به روی پرده می‌رود.

رضوانی تصریح کرد: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در سالیان اخیر تلاش برای اکران همزمان فیلم‌های جشنواره‌های سینمایی در استان بوده و در این راستا نیز در سال جاری علاوه بر برگزاری جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین، فیلم‌های جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان نیز در قم به روی پرده رفت.   

وی ادامه داد: آثار سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینمای مستند ایران با عنوان «سینما حقیقت» و سی‌وهشتمین جشنواره «فیلم فجر» همزمان با تهران در استان قم نیز اکران خواهد شد و جشنواره فیلمنامه نویسی «هشت نوشت» نیز به میزبانی استان تا پایان سال برگزار می‌شود.  

وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با هدف رشد فیلمسازی، تربیت علاقه‌مندان به سینما و تسهیل تماشای همزمان آثار جشنواره‌های سینمایی کشور برای علاقه‌مندان به سینما در استان،  تلاش خود را در راستای برگزاری همزمان جشنواره‌های سینمایی در قم خواهد کرد.

رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: آثار سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با همکاری انجمن سینمای جوانان قم در روزهای سه‌شنبه ۲۱ آبان و چهارشنبه ۲۲ آبان در سه سانس ۱۵، ۱۷ و ۱۹ در سینمای آوینه اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.