ذاکریان خبر داد

برنامه شهرداری جهت توسعه خطوط بی‌آرتی شهر قم

شهر بیست/ معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم گفت: توسعه خطوط بی‌آر تی جزء برنامه‌های آتی برنامه جامع حمل و نقل شهرداری است اما این پروژه‌های ویژه، منوط به خروجی‌های طرح جامع حمل و نقل شهر است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برنامه شهرداری جهت توسعه خطوط بی‌آرتی شهر قم
شناسه : 1477 | انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰   پرینت
به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، عباس ذاکریان با اشاره به آخرین وضعیت خطوط بی آر تی شهر قم گفت: توسعه خطوط بی‌آر تی جزء برنامه‌های آتی برنامه جامع حمل و نقل شهرداری است اما این پروژه‌های ویژه منوط به خروجی‌های طرح جامع حمل و نقل شهر است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با تأکید بر اینکه طرح جامع حمل و نقل بر مبنای آمارگیری‌های دقیق مبدأ و مقصد است، تصریح کرد: آمارگیری‌های این پروژه به صورت مفصل انجام شده است، همچنین اطلاعات وارد نرم‌افزارها شده و الگوهای سفر، پیاده و استخراج می شود.
وی بیان کرد: براساس اطلاعاتی که از طرح جامع حمل و نقل درون‌شهری قم به دست می‌آید، نیازهای شهر به دست آمده و خطوط بی‌آرتی نیز بر همان اساس توسعه پیدا خواهد کرد که این پروژه یکی از سیاست‌های جدی شهرداری است.
معاون شهردار قم با تأکید بر اینکه طی‌ سال‌های اخیر تغییراتی در خطوط اتوبوسرانی شهر قم صورت گرفته است، گفت: تازه‌ترین تغییر در راستای رفاه مردم، اصلاح و تقویت خطوط اتوبوسرانی پردیسان بوده است.
وی خاطر نشان کرد: در قالب این طرح، خطوط اتوبوسرانی در پردیسان از حالت منقطع خارج شده و شبکه کامل توزیع خطوط در این منطقه برقرار شده است که مردم از نقاط مختلف شهر می‌توانند به نقاط مختلف پردیسان با اتوبوس‌های درون‌شهری تردد کنند.

 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.