تیم بسکتبال شیمیدر قم برابر مس کرمان به پیروزی رسید

شهر بیست/ در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم بسکتبال شیمیدر قم در دیداری خانگی برابر مس کرمان به پیروزی رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تیم بسکتبال شیمیدر قم برابر مس کرمان به پیروزی رسید
شناسه : 14765 | انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور دوشنبه شب به پایان رسید و در یکی از بازی‌های برگزار شده به میزبانی قم، تیم شیمیدر قم صاحب دومین پیروزی فصل خود شد.

تیم‌های شیمیدر قم و مس کرمان دیدار خود را در سالن شهید حیدریان قم برگزار کردند که در این دیدار تیم شیمیدر قم موفق شد با وجود غیبت مهدی کامرانی ستاره ملی پوش خود حریف خود را ۸۸ بر ۶۳ از پیش رو بردارد.

در این مسابقه در کوارتر اول با وجود شروع خوب میهمان، این شیمیدر بود که ۱۸ بر ۱۵ به پیروزی رسید و در کوارتر دوم نیز صاحب برد ۱۹ بر ۱۴ شد تا در مجموع، نیمه نخست این بازی را ۳۷ بر ۲۹ به سود خود خاتمه دهد.

شیمیدر در کوارتر سوم نمایشی توفانی داشت و ۳۲ بر ۱۳ در این کوارتر مس کرمان را شکست داد و به نوعی با همین نتیجه، پیروزی خود را در این بازی قطعی کرد و حتی برتری ۲۱ بر ۱۹ مس کرمان در کوارتر چهارم و پایانی نیز نتوانست مانع از برد میزبان شود.

مایک رستم پور بازیکن ارزشمند تیم شیمیدر قم با کسب ۱۹ امتیاز و ۱۴ ریباند در این بازی موفق به “دبل دبل” شد ضمن این که مجید رحیمیان از تیم مس کرمان با کسب ۲۳ امتیاز، صاحب عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان شد.

همچنین وحید دلیر زهان بازیکن جوان تیم شیمیدر پس از گذشت ۳ دقیقه از شروع مسابقه به دلیل آسیب دیدگی مجبور به ترک میدان شد و وضعیت مصدومیت وی توسط تیم پزشکی شیمیدر بررسی خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.