به همت جهاد دانشگاهی قم

نمایشگاه عکاسی «به رنگ خزان» برپا می شود

شهر بیست/ به همت جهاد دانشگاهی واحد استان قم، نمایشگاه عکاسی «به رنگ خزان» در نگار خانه شهید آوینی برگزار می شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه عکاسی «به رنگ خزان» برپا می شود
شناسه : 1474 | انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳   پرینت
به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از ایسنای قم، علی حسینی عنوان کرد: این نمایشگاه از آثار فراگیران دوره مقدماتی عکاسی که در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شد، تشکیل شده است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم، تصریح کرد: ۹ نفر از این فراگیران، به صورت گروهی، نمایشگاهی از آثار خود را در زمینه عکس پاییزی، در نمایشگاه عکاسی به رنگ خزان، در معرض بازدید قرار داده اند.
وی در رابطه با دوره مقدماتی عکاسی که پیش از این در مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار شد، خاطر نشان کرد: فراگیران در این دوره، طی ۲۴ ساعت، مباحث فنی و مقدماتی هنر عکاسی را آموختند و آثار عکس برخی از این فراگیران، قابلیت حضور در یک نمایشگاه عکاسی را پیدا کرد و بنابراین با یک کار گروهی، نمایشگاه “به رنگ خزان” شکل گرفت.
حسینی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را، ترغیب و تشویق علاقمندان به هنر عکاسی دانست و گفت: تمامی کسانی که در این دوره آموزشی عکاسی، شرکت کردند، برخلاف اینکه پیش از این در زمینه عکاسی، هیچ گونه آموزشی ندیده بودند، پس از گذراندن دوره ۲۴ ساعته آموزش عکاسی، موفق به خلق آثاری شدند که قابلیت برگزاری یک نمایشگاه را پیدا کرد.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم، بیان کرد: این نمایشگاه جزو اولین نمایشگاه هایی است که از آثار فراگیران دوره مقدماتی برپا شده است؛ البته استعداد و توانمندی این فراگیران در زمینه عکاسی را نباید نادیده گرفت.
وی گفت: تعداد ۳۰ اثر عکاسی، در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار گرفته است؛ نمایشگاه “به رنگ خزان” روز چهارشنبه، ۶ دی ماه جاری، ساعت ۱۱ ، آغاز به کار می کند؛ ساعت بازدید نیز، صبح ها ۹ تا ۱۳ و عصرها ۱۶ تا ۲۰، در نظر گرفته شده است. 
گفتنی است، این نمایشگاه تا ۱۰ دی ماه جاری در نگارخانه “شهید آوینی” به آدرس، خیابان جمهوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهت بازدید علاقه مندان، دایر است.

نوشته های مشابه
احیای شب‌های قدر در قم کجا برویم؟
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.