رسیدگی به ۱۲۲ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۰/ بازرسی از ۲۴۸ مطب

شهر بیست/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت سامانه ۱۹۰ گفت: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند که در شش ماهه اول امسال، ۱۲۲ مورد شکایت ثبت شده در این سامانه، رسیدگی شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رسیدگی به ۱۲۲ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۰/ بازرسی از ۲۴۸ مطب
شناسه : 14724 | انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام با اشاره به عملکرد اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم طی شش ماهه اول سال جاری گفت: ۲۴۸ مورد بازرسی و بازدید از مطب های عمومی، متخصصین و دندانپزشکی استان انجام شد و ۳۶ مورد نیز تایید محل مطب و مراکز دفاتر کار صورت گرفت.

وی بیان داشت: طی این مدت از بیمارستان های استان ۴۰ مورد بازرسی انجام و ۱۵۷ مورد نیز بازرسی از درمانگاه های عمومی و تخصصی و مراکز جراحی محدود صورت گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت مراکز پیراپزشکی و مؤسسات، گفت: در طول این مدت ۱۲۲ مورد بازرسی از این مراکز انجام و ۵۲ مورد نیز بازرسی از مراکز مشاوره و دفاتر کار مامایی و زنان نیز انجام شده است.

دکتر پرهام گفت: طی این مدت ۹۸ مورد ارجاع به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۹ مورد نیز ارجاع تخلفات پزشکی به سازمان نظام پزشکی استان صورت گرفت و ۳۶ مورد نیز معرفی به دادگاه انجام شد.

وی با اشاره به فعالیت سامانه ۱۹۰ گفت: همشهریان می توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند که در شش ماهه اول امسال، ۱۲۲ مورد شکایت ثبت شده در این سامانه، رسیدگی شده است.

نوشته های مشابه
حفظ خط B متروی قم ضروری است/ زیرگذر امام موسی صدر امسال احداث می‌شود
دولت به دنبال حذف خط B متروی قم/ شورا تحت فشار است
انتقاد شدید عضو شورای شهر قم از دولت/ می‌خواهند خط B مترو را هوا کنند/ به هیچ قیمتی از مترو نمی‌گذریم
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.