احکام «آرایش‌های نوپدید» در حرم حضرت معصومه(س) تشریح می‌شود

شهر بیست/ احکام «آرایش‌های نوپدید» همزمان با نوبت صبح روزهای سه‌شنبه در رواق خواهران حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای بانوان تشریح می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
احکام «آرایش‌های نوپدید» در حرم حضرت معصومه(س) تشریح می‌شود
شناسه : 14708 | انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، از آنجایی که در سال‌های اخیر شیوه‌های آرایش و مواد استفاده شده برای آرایش تغییرات زیادی کرده‌اند، واحد مراسم و محافل امور فرهنگی خواهران، اقدام به برگزاری حلقه بیان احکام «آرایش‌های نوپدید» در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برای بانوان کرده است.

در این حلقه معارفی احکام «آرایش‌های نوپدید» با حضور خانم معتمدی از اساتید پاسخگو و مبلغ حوزه علمیه خواهران برای بانوان زائر و مجاور آستان بانوی کرامت تبیین و تشریح می‌شود.

این حلقه بیان احکام در نوبت صبح روزهای سه‌شنبه برای بانوان برگزار می‌شود و پس از آن خانم دریاباری از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران با محوریت صبر برای بانوان سخنرانی می‌کنند.

همچنین بانوان زائر و مجاور آستان بانوی کرامت برای پاسخ به سؤالات شرعی و یا اعتقادی خود از کارشناسان واحد پاسخگویی خواهران می‌توانند همه روزه به واحد پاسخگویی خواهران مراجعه کنند

واحد پاسخگویی خواهران همه روزه به صورت حضوری از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ و روزهای سه‌شنبه‌ها از ۸:۰۰ تا ۱:۳۰ بامداد و روزهای جمعه‌ها از ۵:۰۰ تا ۲۳:۰۰ در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها، بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) و رواق طباطبایی آماده پاسخگویی به پرسش‌های شرعی و اعتقادی بانوان است.

لازم به ذکر است، در آیین مقدس اسلام آرایش و زینت فقط برای همسر شایسته است و بانوان و دختران مسلمان از آرایش در اجتماع و آرایش برای غیر همسر منع شده‌اند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.