درخواست منبری مشهور از مسئولان قم/ جمعیت جوان نیازمند برنامه‌های فرهنگی شاد است

شهر بیست/ حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه جای برنامه‌های فرهنگی در استان قم خالی است و مسئولان فرهنگی استان باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشند، گفت: حضور جمعیت جوان نشان‌ دهنده علاقه‌ به برنامه‌های فرهنگی شاد است و باید این برنامه‌ها گسترش پیدا کند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخواست منبری مشهور از مسئولان قم/ جمعیت جوان نیازمند برنامه‌های فرهنگی شاد است
شناسه : 14602 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی شامگاه جمعه در جشن «برترین انتخاب» که در سالن فرهنگی ورزشی خانه مهندس برگزار شد اظهار داشت: جای برنامه‌های فرهنگی در استان قم خالی است و مسئولان فرهنگی استان باید در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج برنامه‌های دینی و فرهنگی در استان قم افزود: حضور جمعیت جوان در این مکان نشان‌ دهنده این موضوع است که علاقه‌مند به برنامه‌های فرهنگی شاد هستند و باید این برنامه‌ها گسترش پیدا کند.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: بیش از ۱۱ میلیون مجرد در کشور وجود دارد و سن ازدواج دختران و پسران افزایش پیدا کرده است و آمار طلاق افزاش پیدا کرده است، مقام معظم رهبری تأکید کردند باید بر ازدواج آسان و طلاق سخت تأکید شود.

عضو هیئت‌ علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه در احادیث اهل‌بیت(ع) داریم که در ازدواج باید اخلاق و دین مورد توجه باشد عنوان کرد: رمز موفقیت ۲۵ سال زندگی حضرت خدیجه(س) با رسول خدا(ص) در چند موضوع بود، صداقت، امانت، قرابت و خوش‌اخلاقی از جمله خصوصیات رسول خدا(ص) بود.

رفیعی گفت: مقام معظم رهبری به من فرمودند که حضرت خدیجه(س) زمانی همسر رسول خدا(ص) شد که پیامبر(ص) موقعیتی نداشت، حضرت خدیجه(س) از روزی که وارد زندگی پیامبر(ص) شد، گفت خانه برای شما است هیچ‌ وقت برای پیامبر(ص) منت نگذاشت.

وی عنوان کرد: این موضوع بسیار بد است که زن و شوهر روی‌شان به یکدیگر باز می‌شود، بانوان جامعه از حضرت خدیجه(س) حیا، عفت، ادب، خوش‌خلقی و احترام به همسر را فرا بگیرند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: امروز ما اینجا در این مراسم جشن حضور پیدا کردیم ولی زلزله‌زدگان در آذربایجان شرقی مشکلات زیادی دارند و باید در کمک به این عزیزان اهتمام داشته باشیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.