خوابگاه دانشجویان متأهل دانشگاه قم افتتاح شد

شهر بیست/ پروژه‌های تصفیه خانه تأمین آب فضای سبز و فاز نخست سرای دانشجویان متأهل با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح و عملیات عمرانی مجموعه رفاهی فرهنگی پردیس خواهران دانشگاه قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
خوابگاه دانشجویان متأهل دانشگاه قم افتتاح شد
شناسه : 14589 | انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، منصور غلامی برای افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی و همچنین آشنایی با مشکلات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قم صبح امروز شنبه وارد استان قم شد.

وی ابتدا به دانشگاه قم رفت و پس از حضور در مزار شهدای دانشگاه قم و ادای احترام به شهدا، طی مراسمی با حضور استاندار قم و مسئولان استان تصفیه خانه تأمین آب فضای سبز دانشگاه قم را افتتاح کرد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت سبز وزارت علوم و با توان تصفیه روزانه ۶۰۰ متر مکعب، برای تأمین آب مورد نیاز فضای سبز دانشگاه قم افتتاح شد.

لازم به ذکر است با توجه به کمبود شدید منابع آب شیرین در استان، استفاده از روش‌های نوین آبیاری، جایگزینی آبیاری با آب‌های سطحی جمع آوری شده و آب خام حاصل از تصفیه از مهمترین برنامه‌های دانشگاه قم در راستای برنامه‌های کلان ملی و استانی مدیریت سبز است.

آغاز عملیات عمرانی مجموعه رفاهی و فرهنگی پردیس خواهران دانشگاه قم برنامه بعدی غلامی در دانشگاه قم بود که این مجموعه با همت و مشارکت خیرین دانشگاه ساز و به منظور توسعه امکانات رفاهی و فرهنگی بانوان دانشگاهی ساخته خواهد شد.

همچنین امروز با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری فاز اول خوابگاه متأهلی دانشگاه قم که شامل ۱۰ واحد مسکونی برای دانشجویان متأهل دانشگاه قم است، به بهره برداری رسید.

این واحدها به همت خیر نیک اندیش آقای اربابی و مشارکت دانشگاه، در واحدهای ۶۰ متری و با هزینه‌ای بالغ بر هفده میلیارد ریال ساخته شده است.

غلامی همچنین امروز در ادامه سفر خود به قم پروژه‌های عمرانی دانشگاه حضرت معصومه(س) و دانشگاه صنعتی قم را نیز افتتاح خواهد کرد. 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.