سیجانی خبر داد

۱۰۰ کارخانه صنعتی قم دارای واحد تحقیق و توسعه است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: 100 کارخانه صنعتی در استان دارای واحد تخصصی تحقیق و توسعه برای افزایش سطح کمی و کیفی محصولات تولیدی است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۰۰ کارخانه صنعتی قم دارای واحد تحقیق و توسعه است
شناسه : 1458 | انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از ایرنای قم، محمود سیجانی بیان کرد: انجمن تحقیق و توسعه صنعتی در استان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده است تا راهکارهای پیشرفت کمی و کیفی صنعت در قم با توجه به شرایط موجود، تدوین شود.
وی افزود: به دنبال توسعه صنعتی قم از طریق فعال سازی اقتصاد دانش بنیان هستیم و در این زمینه پژوهش های گسترده ای توسط کارشناسان برجسته حوزه صنعت درحال انجام است.
وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف، ایجاد مراکز تخصصی تحقیق و توسعه در سطح واحدهای صنعتی استان یک ضرورت است و سازمان صنعت، معدن و تجارت قم آن را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
سیجانی گفت: راهبرد استان برای رسیدن به توسعه صنعتی، استقرار صنایع پیشرفته و کم آب بر است و در این زمینه حمایت های لازم از سرمایه گذاران علاقه مند به انجام فعالیت اقتصادی انجام می شود.
وی افزود: اجرای طرح های تکمیل زنجیره تولید در قم از دیگر برنامه های این سازمان برای ایجاد کارآمدی بیشتر در روند فعالیت های صنعتی استان است، چرا که در این روش واحدهای تولیدکننده یک محصول مشخص در طول هم، نیازهای خود را از طریق یکدیگر برطرف می کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به موفقیت های پژوهشی استان در سطح ملی، ادامه داد: در همین رابطه شرکت فنی و مهندسی صنعت مبتکر قم توانست، رتبه برتر کشور را در حوزه پژوهش های صنعتی بدست آورد که این مسئله نشان دهنده اهمیت انجام فعالیت های تحقیقی در میان واحدهای تولیدی استان است.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.