«منطقه پرواز ممنوع» به قم رسید

شهر بیست/ فیلم سینمایی«منطقه پرواز ممنوع» پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره کودک و نوجوان که با محوریت شهدای مدافع حرم تولید شده، در سینماهای قم به روی پرده رفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«منطقه پرواز ممنوع» به قم رسید
شناسه : 14552 | انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر همزمان با سراسر کشور در سینما تربیت، سینما آوینه و سینما شهرآفتاب قم به روی پرده رفت.

سینما تربیت این فیلم را در تک سانس ۱۹، سینما شهر آفتاب در سه سانس ۱۶، ۱۹:۱۵ و ۲۲:۳۰ و سینما آوینه نیز این فیلم را به روی پرده است.

این فیلم که به محوریت شهدای مدافع حرم ساخته شده است، پرمخاطب‌ترین فیلم سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان شناخته شد و جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را هم از آن خود کرد.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع»، روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، متین پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» هستند.

خاطرنشان می‌شود شهریورماه امسال در جریان اکران فیلم‌های سی‌ودومین جشنواره کودک و نوجوان در استان قم، این فیلم با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم در سینما کانون قم به روی پرده رفت.     

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.