به میزبانی نگارخانه فرهنگ:

نمایشگاه عکس گروهی «پیرامون» در قم برپا شد

شهر بیست/ نمایشگاه عکس گروهی «پیرامون» به همت جمعی از عکاسان قم، مشهد، قزوین و تبریز از دوم تا هشتم دی‌ماه در نگارخانه فرهنگ میزبان علاقه مندان است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نمایشگاه عکس گروهی «پیرامون» در قم برپا شد
شناسه : 1455 | انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از مهر قم، دبیر اجرایی نمایشگاه عکس گروهی پیرامون از برپایی این نمایشگاه در قم خبر داد و اظهار کرد: در نمایشگاه عکس پیرامون ۱۰ مجموعه عکس از ۱۰ عکاس به دید علاقه مندان گذاشته شده است.

امیرعلی میقانی، عکاسانی را که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است حمید سلطان آبادیان، حجت عطایی، مهران مافی بردبار، سلماز دریانی، سهیل زندآذر ذکر کرد و گفت: علیرضا وحید، شیوا خادمی، مینا نوعی، بهمن عزیزی، امیرعلی میقانی نیز دیگر کسانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان را به نمایش گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه تعدادی از عکاسانی که آثارشان در این نمایشگاه ارائه شده است بومی هستند، تصریح کرد: به غیر از وی، حجت عطایی و بهمن عزیزی از قم و سایر عکاسان از شهرهای مشهد، قزوین و تبریز آثارشان را در این نمایشگاه ارائه کردند.

این عکاس قمی با اشاره به تعداد عکس‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، گفت: ۵۴ عکس به صورت رنگی و سیاه و سفید در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده که هر مجموعه عکس به همراه استیتمنت عکاس به طور جداگانه در معرض تماشا قرار خواهد گرفت و داستان مربوط به خود را دارد.

وی مضمون نمایشگاه عکس گروهی پیرامون را مجموعه‌ای از مسائل زیست محیطی و مسائل اجتماعی دانست و بیان کرد: این عکس‌ها به صورت مستند است و باید اذعان کرد که عکاسی مستند و مجموعه عکس نیازمند حمایت و تقویت است.

دبیر اجرایی نمایشگاه عکس گروهی پیرامون اضافه کرد: برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها برای عکاسان در زمینه عکاسی مستند بسیار مفید است و همچنین علاقه مندان با ایده‌ها و سوژه‌های این بخش آشنا می‌شوند.

میقانی زمان برگزاری نمایشگاه عکس پیرامون را دوم تا هشتم دی‌ماه اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه هر روز صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهید فاطمی (دورشهر) پذیرای علاقه مندان به هنر عکاسی است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.