نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم افتتاح شد+تصاویر

شهر بیست/ نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم در نگارخانه شهید آوینی برپا شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم افتتاح شد+تصاویر
شناسه : 14513 | انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم در حاشیه بیست‌ویکمین جشنواره تئاتر استان قم در نگارخانه شهید آوینی با حضور اهالی فرهنگ و هنر برپا شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، سید حمید لاجوردی، مهدی ملاک، ابوالفضل بولغندر، صدیقه مشایخی، مهدی حبیبی تبار از هنرمندان تئاتر قم و تنی چند از عکاسان مطرح قم نیز حضور داشتند. 

حسن دلیر معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، اظهار کرد: این نمایشگاه از معدود نمایشگاه های حوزه تخصصی حوزه تئاتر است که امیدواریم به جشنواره تئاتر استانی محدود نشود و ادامه دار باشد.

محمدرضا آزاد مدرس دانشگاه و پیشکسوت تئاتر نیز بیان کرد: تنها چیزی که تئاتر میرا را به تئاتر زنده در سال های طولانی تبدیل می کند، پوستر و عکس های آن است.

وی با اشاره به اینکه از تئاتر قم در تاریخ عکس چندانی از آن به جا نمانده است، تصریح کرد: این فقدان ضربه های سنگینی به بدنه تئاتر قم وارد کرده است.

این پیشکسوت تئاتر با قدردانی از مجموعه عکاسانی که نسبت به ثبت این نمایش ها در قاب تصویر پیشگام بودند، گفت: این عکاسان با آثار خود موجب شدند که حیات تئاتر قم جاودانه بماند.

فرحان فرحناک مسئول برگزاری این نمایشگاه نیز گفت: نخستین مسابقه نمایشگاه عکس تئاتر قم از ۱۶ تا ۲۴ آبان ماه به غیر از جمعه‌ها میزبان علاقه‌مندان است.

وی با اشاره به مشارکت ۲۱ عکاس در این نمایشگاه، گفت: صد اثر به دبیرخانه ارسال شد که با داوری کوروش جوان، رضا جاویدی و سید حسین فدایی حسین ۳۷ اثر به بخش رقابت و نمایشگاه راه یافت.

مسئول برگزاری نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم اضافه کرد: با رأی هیئت داوران از نفرات برتر اول تا سوم در اختتامیه جشنواره تئاتر استان قم تجلیل می‌شود.

وی از همزمانی روز پایانی این نمایشگاه با اختتامیه جشنواره تئاتر قم خبر داد و گفت: امیدواریم برگزاری اینگونه نمایشگاه ها ادامه دار باشد.

در بخش پایانی نخستین نمایشگاه مسابقه عکس تئاتر قم با حضور حسن دلیر، علی فرحناک، محمدرضا آزاد و ابراهیم سلیمانی از پوستر این نمایشگاه رونمایی شد.

عکاس: زهره خانی.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.